GtiGtr Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Klikk her for å se video om onspot Tøøft:) RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Klikk her for å se video om onspot ingen dum ting det der... [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 onspot er meget greit det. Montert det noen ganger... Og kjettinger har jeg skikkelig dreisen på, har jobbet for Tide og der har sjåførene for uvane å komme på verkstedet for å få lagt kjettinger på..... 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Da var vi hjemme kl 01 i natt.. Trøtt og sliten som faen.. orka ikke å reise hjem en gang, så jeg sov i lastebilen på ESSO stasjonen på kjeller.. haha! Anyway! den sjukeste og mest slitsomme turen EVER!.. jeg skal aldri mere dra på no klatring der JEG avhenger av andre.. Tommu syns jeg skal begynne å spise bol.. fort som faen! Den siste hula vi måtte ned i viste seg å være rundt 15m dyp! og det er ikke bare bare å komme seg opp igjen! brukte vel en time på å dra meg opp! Tommy klarte ikke på egenhånd så det var komplisert som faen! kort og godt vi hadde flax som kom oss hjem igjen i går! Grotta var så dyp og stor at jeg bestemte meg for å gå ned alene mens tommy venta i det nest øverste "rommet" !.. det angret jeg ikke på! hadde vi begge 2 dratt ned hadde vi vel aldri kommet opp igjen! turen oppover var noe av det værste noen gang! jeg klatret 5 og 5cm om gangen mens tommy da spenner etter tauet at jeg ikke faller videre nedover.. dette hørtes lett ut!.. vi brukte 1time! Halveis mister jeg følelsen i armene. fingrene er numne, beltet spenner så jævli så beina mine sovner og jeg begynner å bli kvalm av utmattelse! Kom til slutt opp. da var jeg på vei i bakken!.. hjalp godt med en brus full av sukker nam nam! Turen videre opp var som sist.jeg klatret opp.. spenner meg fast i toppen og sleper tommy opp! Bilder fra turen! Tommy spenner seg til Totalt hadde vi 140m med tau! vi trengte kun 60 nedover. Balkan ninja igjen Inngangen På vei inn Sender tommy ned... Gutten ønrømte hele kvelden at han var nervøs og redd... Det har han lov til....... (kyllingen) Videre nedover til "etasje 2" her er vi da på det 2 platået Et av siderommene... Nokså dype! Allerede her er vi nå 10-12m dypt ned! Lykke til å klatre opp helt.. alt du tar på revner! Tommy sendes ned til "3 etasje" Enda et par sideåpninger Tilbake igjen til flaska vi fant sist!.. Vi feiret 20års jubileum.. drakk opp brusen vår og kasta ned flaska som er fra 2007:) Mye sølv på vegga! flytende vel å merke guffe! Her gikk det trapper til EN etasje opp.. og videre der igjen til neste... Trappene er råttne.. umulig å klatre opp.. SYND! Noen som ser tommy oppi her? Helt vanlig å finne her nede Et lite intrykk av hvor høyt det var oppunder siste etasjen! plass messig får du glatt inn en 4 etasjer høy blokk! Enda et av sideromma Ned til etasje 4 Helt i bånn på ca 60-65m måtte vi markere oss for nestemann Morro å være helt alene... hjelpesløs..... POZE BITCH! På vei opp den sjuke veien tilbake til Etasje 3! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Det der såg gøy ut:D Kan jeg være med en gang? Har klatret siden jeg var 6:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Tøft! kan tenke meg det er en fordel å være i god form på sanne ekspedisjoner:D Fant dere noe kule ting der nede? For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Desverre.. ikkeno lik.. ingen skjellet ikkeno slikt jeg håpa på:) hehe men ellers jævli mye kult av stein og mineraler:) hvitt å grønt og slikt Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 hehe, ok:P Her har du kansje neste ekspedisjon?:p kansje litt langt unna men http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=90824&page=1&pp=20 For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Jævla tullinger, men virker gøy det der. Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Dikemark har jeg lenge håpet på å reise å besøke.. først og fremst aner jeg ikke hvor NØYAKTIG den ligger.. for det andre er det ingen å få med seg på dette.. Dette er scary shit! men mest av alt er jo det meste herpa pga drittunger. Virker som om hærværk av dette var tema #1.. leste den tråden der en gang i fjor. fikk jævli lyst til å dra dit:) hhehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 http://pic2.piczo.com/MizzVolvoPeVe/?g=24335556 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/184890-dere-moderatorer-er-korrupte.html Noen som ikke liker deg sugekopp.. he he Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 dikemark ja :p mye syke fortellinger om spøkelser og ånder derfra type onde krefter osv. hadde vært spennende å sjekka den gruva men jeg har desverre ødelagt mitt venstre kne og klarer ikke å klatre så godt som jeg gjorde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 http://pic2.piczo.com/MizzVolvoPeVe/?g=24335556 fy faen så villt! hvordan blir sanne bygg bare forlatt? For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 http://pic2.piczo.com/MizzVolvoPeVe/?g=24335556 Jævlig synd folk har rasert og tagga inni bygga, hadde vært mye morsommere å gå rundt sånn som det faktisk VAR når det ble lagt ned. Også synd at de står og forfaller, hadde jo vært fint å bo der :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg