"Mr A." Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hva er det no Sugekopp har gjort:)? Siden han er banned igjen?:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Han er vel ikke banna nå??? Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Han er vel ikke banna nå??? Det står han er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Snodig. Han har oppført seg pent i de innlegga jeg har sett i dag ;) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Snodig. Han har oppført seg pent i de innlegga jeg har sett i dag ;) Faktisk.. Hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Haaaaleluja,,,halleluja, :) GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Haaaaleluja,,,halleluja, :) Ble gla nå ja?:angelsmili: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Dette må være plassen for deg Robert: http://www.kiddofspeed.com/chapter1.html :D Der kan du hvertfall herje ifred! Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 kan ikke noen fortelle meg hvorfor koppen er banna? Finner jo ingen innlegg som har vært spesielt ufin fra han i det siste.. Blir jo så lite fliring når jeg leser bilforumet uten at han er her inne å kritiserer tett på hver en tråd som legges ut :) -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 kan ikke noen fortelle meg hvorfor koppen er banna? Finner jo ingen innlegg som har vært spesielt ufin fra han i det siste.. Blir jo så lite fliring når jeg leser bilforumet uten at han er her inne å kritiserer tett på hver en tråd som legges ut :) kanskje han var for positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Dette er ikke bra.. vi får ta han med på dikemark;) Noen som kan fortelle hvorfor han er banned? må jo være en adm. som har vært fære på fære;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Hva skjer med at folk tror han er bannet? Han har fjernet avatar og skrevet "Banned" istedet for noe annet =) Han prater jo i hytt og pine =D Luringa ^^ *edit* Se på meg, banna :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Hva skjer med at folk tror han er bannet? Han har fjernet avatar og skrevet "Banned" istedet for noe annet Han har ikke pratet etter at han ble banna, luringen;) Men skjønner ikke hvorfor han er vekke igjen?:hvaskjera Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Hva skjer med at folk tror han er bannet? Han har fjernet avatar og skrevet "Banned" istedet for noe annet =) Han prater jo i hytt og pine =D Luringa ^^ *edit* Se på meg, banna :( Har han slått av PM-funksjon og, da? Håkon A/marius, få rdl inn igjen.. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 skody sa på irc igår at han er banned pga gamle synder! og generell dårlig tone [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg