Reodor F Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Vraka bilen og bannet samtidig. Det er spesielt... Ingen tvil om at det bærer like lukt til helvete for vakuumgutten. __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hehe! vi tar en liten avsteming om hvor mange savner faktisk Sugemannen ! er lett , skriv JA eller NEI ------------------------------------- JA .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JÅR Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Nå vet ikke jeg hva grunnlaget for utestengingen var, MEN... litt god underholdning, og en livat kar har vel ingen tatt noe skade av.....????? Definitift JA!!! KOM TILBAKE MED SUGEKOPP:pray -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Stemmer JA jeg og! Viva la sugekopp :peace: '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 RDL / Sugekopp for president YEY Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 nei [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Drit i å lag dette til en telletråd a Ghost. Robert kommer tilbake når han kommer tilbake, og da har han sikkert en oppdatering på skubaruen :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 TIME wiLL shOW Kverna! hehehe, men han kommer nok tilbake. ingen som kan stikke innom han heime å se hva som skjer? han må jo ha ferie omtrent når han ikke sitter her;D digg ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 ser han surrer på andre forum iallefall.... mulig han bytter beite helt... Begynner å kjøre volvo, får intressen for kramgoda låtar osv osv... 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Robert i grønn volvo? dette må dokumenteres og brukes i mot han! skal be om bilder og poste de for han jeg. Men hvem er det som har klaget på hans tråder? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 TIME wiLL shOW Kverna! hehehe, men han kommer nok tilbake. ingen som kan stikke innom han heime å se hva som skjer?han må jo ha ferie omtrent når han ikke sitter her;D digg ass! OMG, er det virkelig SÅÅÅ viktig å vite hva RDL gjør til enhver tid, at du må oppsøke han hjemme? Admins har jo sagt han kommer tilbake etter en liten pause. Life goes on! Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Synd for dama di at du bruker hennes konto da, Skurk... snipp snapp! Hihihahahohohehe... Hvem har noensinne beskyldt Skurk aka Imre Thorsen for å være smart? ;) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Men hvem er det som har klaget på hans tråder? Det er ikke meg, for jeg har gitt opp hele sugekopp, og konsentrerer meg heller om å gjøre Skurk til et nytt og bedre menneske :) Trolig et dødfødt prosjekt, dét også, men det er i alle fall ganske morsomt, for han blir jo så sint...hehe... Noen som veit hvorfor sugekopp er borte vekk? Hva består disse "gamle syndene" av? Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 skal jeg ta en ukvalifisert gjettning, har det noe med hans "entre" fra forrige ban, som besto av mange....erm...ukvemsord? 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg har snakket med RDL, og han blir skrevet ut fra Aker Sykehus i morgen, så skulle han kanskje ta seg en tur innom om han orket;) Time will show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg