sugekopp Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 har da vært singel siden JUNI jeg da smukken.. vært litt frem og tilbake da.. hadde jo en fin europatur i romjula osv:) men nei ikkebil som er problemet. heller forsjellige interesser, og nei jeg skal ikke lage annonse om mona. så billig er'a ikke Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger'n Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Ahh, fanken da.. bare jeg som har vært treg i oppfattelsen da altså.. Jaja..Kommer innom en tur i helga og ser på vogna di jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Er det noen her som har et bøttesete løst som kan låne meg i par tre timer!?? Helst i dag om det er mulig! Jeg må begynne å tilpasse ratt posisjon brekk og sitte stilling. det får jeg ikke til uten sete...! Noen som kan hjelpe meg med dette?= plis send meg en sms på 924 87 900!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har et du kan låne, men jeg bor i fredrikstad.. Er bride zeta eller no.. Ring meg om du intrisert: 93490178 http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ja det hadde jo vært kjempe fint.. men for å si det slik. det tar meg LENGER tid å reise tur retur jesshei-fredrikstad enn jeg trenger å låne det:) hehe Trenger kun å merke opp hvor jeg skal ha setet så jeg kan sveise fester og posisjonere ratt og brekk... fankern, det var jo tipizk Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Realcar er åpent på søndager. Så da kan du jo høre med dem om de har ett du kan låne ;) [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 lol.... man går ikke å spør en BUTIKK om å låne deler. det er en grunn til at de ER butikk:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Nei vi leker ikke butikk! BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 du kan kjøpe setet og bruke angreretten ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 vel hadde jeg hatt penger for hånden hadde jeg jo bare stikk i å KJØPT det da:) haha fy faen dere er lure som en gjeng fuktigs pappkartonger Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 vel hadde jeg hatt penger for hånden hadde jeg jo bare stikk i å KJØPT det da:) haha fy faen dere er lure som en gjeng fuktigs pappkartonger Skulle tro det var deg selv du snakket om :drunk: [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 da har jeg fått gjort en del ting i dag.. Dørdekslene er nå tilpasset at de funker overens med buiret. bare finpuss så trekke dem om på nytt. Dørene er tatt av og klart for nedpussing.. og JAGGU! er jeg et multineger tallent. jeg kan faktisk legge parkett! La inn 30kvm på få timer i går:) Ble funky! Har rivi ned veggen mellom de 2 romma så nå har jeg få¨tt ET stort rom i stedet.. Kombinert soverom og kontor i ett. Gjenstår nå bare å mure inn vegga med hvite gips mursteiner så blir det bra:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hvor er parketten hen? hehe Parkett er tre det Er sikkert sånne jukse fliser. Parkett som skal se ut som fliser tenker jeg [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gixer Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Bor du hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 du er jo fullstendig tett bamsemoms. dette er Laminat SKIFER.. ikke fliser.. fliser er slikt du har på badet! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg