Vegel Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hmm.. Det er også en måte å se det på.. Synes heller det ser ut som du har på "se kun gutter" filteret på nettby profilen din.. :) Sier du det bare fordi DU har det på? Haha _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 :D hehe nice spot .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 God jul a Robert! (Og alle dere :wanks som leser dette.) :crazysant: Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Det er kort vei fra Banned til Oberstløytnant :) __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Det er kort vei fra Banned til Oberstløytnant :) Den skjønte jeg ikke, men det stemmer sikkert :) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Den skjønte jeg ikke, men det stemmer sikkert :) Før sto det Banned under under brukernavnet hans. Nå står det Oberstløytnant. Noe som tyder på at banningen er opphevet... __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Før sto det Banned under under brukernavnet hans. Nå står det Oberstløytnant. Noe som tyder på at banningen er opphevet... Ahaaaaaaaaaaaaa... Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 And a happe New York! ;) 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 :win Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Skal vi tippe hvor lang tid det tar før han blir banned igjen?:p For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Vært fin julegave fra bilforumet om de har sluppet Robert inn igjen.. lite underholdning her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 For å holde liv i denne tråden poster jeg denne linken her. Oppdaget att nissen var "fake" som 19-åring Haha, bare jeg som ikke ble overasket? Den dama er jo dummere enn RDL! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 haha! hun er fan meg dum ass, nissen er jo ikke fake ! :) .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja nemlig! Herregud!!! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 kan bare opplyse om at Robert ikke er unbannet fra forumet, det er kun de nazi moddsa som driver og endrer på ting, blandt annet trådens navn og tittelen på profilen hans. God Jul [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg