turbotassen Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Neppe det... 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Neppe det... meg du svarte til? da kan du vel heller ta også ringe Robert da, om du ikke tror meg. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ringe robert? hvorfor det? han sier jo selvfølgelig imot.. hvis det er noen her som har gjort det, så regner jeg med at de står fram å sier at de har gjort det ;) admin's her har vel noe selvrespekt håper jeg. selv har jeg blitt bannet for den minste lille ting her selv av Kenneth, så er kanskje han, hvis det er noen. 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ringe robert? hvorfor det? han sier jo selvfølgelig imot.. hvis det er noen her som har gjort det, så regner jeg med at de står fram å sier at de har gjort det ;) admin's her har vel noe selvrespekt håper jeg. selv har jeg blitt bannet for den minste lille ting her selv av Kenneth, så er kanskje han, hvis det er noen. For å si det rett ut på det innlegget ditt der. Grunnen til at du ble banna er fordi du rett og slett har oppført deg som en idiot over lengre tid.. Men for all del.. legg skylda på meg og se hvor mye det bryr meg.. Men ikke lat som om du er urettferdig behandlet. Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Ringe robert? hvorfor det? han sier jo selvfølgelig imot.. hvis det er noen her som har gjort det, så regner jeg med at de står fram å sier at de har gjort det ;) admin's her har vel noe selvrespekt håper jeg. selv har jeg blitt bannet for den minste lille ting her selv av Kenneth, så er kanskje han, hvis det er noen. vel, robert som fortalte meg at han ikke er unbannet. men men. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Unbann han da for h*******! Kjedlig på forumet for tia. Også er det jo jul, og snart nyttår. =) - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Hjelper ikke å unbanne han, han kommer ikke tilbake uansett!:( Han påstår att han har fått seg ett liv, men jeg har mine tvil.. _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 kan bare opplyse om at Robert ikke er unbannet fra forumet, det er kun de nazi moddsa som driver og endrer på ting, blandt annet trådens navn og tittelen på profilen hans. God Jul Nei så trist!? Care! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hjelper ikke å unbanne han, han kommer ikke tilbake uansett!:( Han påstår att han har fått seg ett liv, men jeg har mine tvil.. Robert fått seg et liv? eh, neeh [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 det blir jo som å tro på julenissen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Nei så trist!? Care! høres ut som du skriker etter oppmerksomhet kjære venn. VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 høres ut som du skriker etter oppmerksomhet kjære venn. Thank you! Bytte profilbilde snart kanskje? 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Thank you! Bytte profilbilde snart kanskje? har tenkt tanken:hellothere: må bare vente litt ut på året så jeg får tatt et bra bilde:titties: VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 robert kommer alltid tilbake! Han er for glad i bil til å ikke la vær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Han er i full gang med og strippe ned og lette nissanen enda mer. SPERRA.no De gale har det godt! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg