Juristen Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Ja, det er faktisk litt dødt her uten sugekopp... Selv Skurk (aka wannabe-sugekopp) har blitt rolig på sine gamle dager, så nå er det jo nesten siviliserte tilstander på forumet...hehe :) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ja, det er faktisk litt dødt her uten sugekopp... Selv Skurk (aka wannabe-sugekopp) har blitt rolig på sine gamle dager, så nå er det jo nesten siviliserte tilstander på forumet...hehe :) ja, BF er ikke som det engang var. [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Når kommer han tilbake på forumet [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 han fikk vist 60 dager bann. så jeg er litt usikker. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 ja, BF er ikke som det engang var. nei det ble plutselig fullt av drittunger som dere inne på denne tråden her...... Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 nei det ble plutselig fullt av drittunger som dere inne på denne tråden her...... riktig no skal vi ha ordrett forum uten banning og gjerne med søte spydige kommentarer til hverandre så vi på overflaten elsker hverandre! Håper ikke han kommer tilbake jeg..grunnen er at dere fortjener ikke bedre:hellothere: VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 nei det ble plutselig fullt av drittunger som dere inne på denne tråden her...... Siden du er så forbanna mye bedre.. Kommer mye piss fra deg også f.eks signaturen din... Syns Sucky bør komme igjen jeg, var faktsik spennende og koselig her da :) 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 fan seriøst dette er gøy.... skjønner godt det derre med fan club i topic som modsa har laga for fy flate. enn så mye oppstyr for at en person blir banna :p han kommer nok tilbake slapp av. lurer på om det har skjedd noe med s14n hans. var vel det denne tråden egentlig handla om ;) seriously get a life ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 At ikke denne tråden kunne forbli stengt, herfra og til evigheten!! BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Image courtesy of vår alles Kverna. Kan da ikke være så fryktelig lenge til han kommer tilbake nu. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Noen som har peiling på hvor mye han bredder prezan? fikk ikke kontakt hinn dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 den blir en 22b kopi, så er vel 25mm per side TROR jeg. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Dreit han i BF for godt eller? Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Få han inn i varmen. Selv om jeg vet hva han driver med om dagen ;) [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Dreit han i BF for godt eller? Han er bannet med stor B, in case you haven't noticed... Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg