NickyDick Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Når ble han Banna da? Fikk 60 dager, så trodde kanskje d hadde begynt å ruslet 60 jeg.... Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Vi ble vel banna på ca samme dag.. og jeg kom inn igjen 29.. så da har han 27 igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 rdl er ikke banna nei, lenge siden han var det. Han kommer når han kommer... Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 skulle tro det var 2pac det var snakk om :P LOL HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 skulle tro det var 2pac det var snakk om :P LOL 2pac ække banna ;) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Han er bannet med stor B, in case you haven't noticed... Kanskje du skal revurdere signaturen din litt ? Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Er vel ikke sikkert han VET at han er inne igjen? - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Kanskje du skal revurdere signaturen din litt ? Så, så, tøffen. Slapp helt av ;) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Jeg fremmer herved påstanden om at sugegutt sitter inne... __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Og der kan han godt bare bli:op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Jeg fremmer herved påstanden om at sugegutt sitter inne... Neida, han er inne på Imprezaforumet og underholder oss innimellom. ;) -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Neida, han er inne på Imprezaforumet og underholder oss innimellom. ;) Terroriserer er vel det mere riktige ordet? Slipp inn Sugekopp på BF igjen, så vi slipper alle de useriøse kommentarene hans på Imprezaforumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 hehe, han har gitt faen i BF...... [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Terroriserer er vel det mere riktige ordet? Slipp inn Sugekopp på BF igjen, så vi slipper alle de useriøse kommentarene hans på Imprezaforumet... Hvis jeg forsto det riktig så er ikke RDL banna her lenger, han gidder bare ikke poste.. :) "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Få nå RDLen inn igjen. Han gjør da ingen noen skade. Skal folk være så hårsåre så er ikke forum det rette stedet for dere. Hvor mange er det som skjenner RDL personelig? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg