Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

du er jo fullstendig tett bamsemoms. dette er Laminat SKIFER.. ikke fliser.. fliser er slikt du har på badet!

 

Er da en del tette folk som bruker fliser på badet og i stua.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen her som har et bøttesete løst som kan låne meg i par tre timer!?? Helst i dag om det er mulig!

 

Jeg må begynne å tilpasse ratt posisjon brekk og sitte stilling. det får jeg ikke til uten sete...!

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?= plis send meg en sms på 924 87 900!!

 

har 2 stk liggende jeg og...

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh fy faen å sakte det går her når man går tom for penger.. OMFG!!!

 

vil ha dritern ferdig! jaja. var væffal innom bilekstra i dag for å handle no kabelsko. og jaggu finner jeg noe jeg trengte.. Ny sånn girsekk eller hva faen man kaller det.

 

Og akkurat en slik jeg trengte som det fulgte en list med:) den er nå ferdig. og jeg har alle gira mine tilgjhengelig igjen;)

 

Hpim2140.jpg?t=1174479728

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nok på fugene på di flisegreiene du la.

 

haha faen folkens. DET ER IKKE FLISER!!!

 

Det er laminat!! akkurat samma som parkett. bare skifer look.. :)

 

 

og nei:) dem vil jeg ikke ha på linje. jeg la platene annen hver gang høyre venstre for å nettop får dem fra hverandre.. ellers ser det ut som at du har ankommet et baderomsgulv:). i know this shit yaw

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det slik! jeg har satt meg mål at JEG SKAL opp dit i år:)

 

og ov IV3RS skal opp. dele på kjøringa så vi er der på et døgn. ellers bruker jeg 2 dager opp og 2 dager ned pga, kjøre og hviletidsbestemmelser på lastebilen:)

 

men blir jo dyrt som faen da..:) he he.. men det blir jaggu verdt det!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig tøft prosjekt dette her. Blir morro å se både Nissan og Scaniaen på Sommertreff om du kommer deg opp hit til kalde nord.

 

 

jeg så at du har lakkert de IC røra på bilen din.. jeg vil sterkt anbefalle deg å pulverlakkere dem om du ikke har gjort det allerede.. Sandblås og pulverlakker dem. mye penere og det er holdbart.. den lakken du har på nå om det er sprayboks kommer du til å ripe opp bare under montering av røra:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det slik! jeg har satt meg mål at JEG SKAL opp dit i år:)

 

og ov IV3RS skal opp. dele på kjøringa så vi er der på et døgn. ellers bruker jeg 2 dager opp og 2 dager ned pga, kjøre og hviletidsbestemmelser på lastebilen:)

 

men blir jo dyrt som faen da..:) he he.. men det blir jaggu verdt det!

 

Skal sponse inngangen/startavgiften din hvis du kommer med SX'n bakpå kranbilen. Da sparer du en tusenlapp i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår