Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

idioter. det har da noe med at jeg har betalt jobb telefon. ya MORON!

 

Men ottesen. ta deg en turdavel. hakke sett deg på år å dager heller!:) tenkte at folk kan samles fra kl 14 og utover. mens det ennå er sol... ?

 

Kan dessverre ikke den dagen :( Men syntes det hadde vært veldig koselig da :)

 

Jeg ser deg vel på rudskogen snart igjen, jeg er jo der nesten halve sommeren :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er væffal føreer setet på plass... gjenstår bare en brakett på pasasjer siden så er det ferdig!

 

til helgen skal jeg få montert på plass brekket! må få bretta meg en brakett i 5mm gods som er solid nokk til at jeg kan nappe og dra i det jævla brekket til jeg ser mannan med dildoen før den knekker av:)

 

den blir stående på siden av tunellen mot venstre kneet mitt. eneste posisjoin jeg fant som ble brukbart nokk uten å stå i veien for meg

 

26032007007.jpg?t=1175198022

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir ikke å se på driftbattle nei.. nå er det breddeskjermer og nytt bodykit på vei. bilen skal lakkeres til neste helg osv. akkurat nå er hele bakstillinga nede og montering av diffsperre og diverse..

 

Men jeg gidder rett og slett ikke å oppdatere her av REN prinsipp-sak.

 

hvorfor? Spør folk som KVERNA:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir ikke å se på driftbattle nei.. nå er det breddeskjermer og nytt bodykit på vei. bilen skal lakkeres til neste helg osv. akkurat nå er hele bakstillinga nede og montering av diffsperre og diverse..

 

Men jeg gidder rett og slett ikke å oppdatere her av REN prinsipp-sak.

 

hvorfor? Spør folk som KVERNA:)

 

Godt man ikke er langsint, folk kan jo.. dø.

 

Hvilket blir det første treffet vi får se herligheten da ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir ikke å se på driftbattle nei.. nå er det breddeskjermer og nytt bodykit på vei. bilen skal lakkeres til neste helg osv. akkurat nå er hele bakstillinga nede og montering av diffsperre og diverse..

 

Men jeg gidder rett og slett ikke å oppdatere her av REN prinsipp-sak.

 

hvorfor? Spør folk som KVERNA:)

 

Utrolig synd men skjønner deg godt. Hadde vært spennende å sett fortsettelsen men da får vi heller vente til vi ser den live.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var en tråd som var verdt å følge med på så synd at det blir slutt på bildene. men skjønner det godt. jeg er stor fan av litt offtopic kødd og når det er trådstarter selv som står for det så burde det hværtfall ikke være nøye. bilforumet er blitt litt for "innafor firkantn" men grunnen til det er litt for mye fjortisfaktor og litt vel usaklige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår