sugekopp Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 idioter. det har da noe med at jeg har betalt jobb telefon. ya MORON! Men ottesen. ta deg en turdavel. hakke sett deg på år å dager heller!:) tenkte at folk kan samles fra kl 14 og utover. mens det ennå er sol... ? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 idioter. det har da noe med at jeg har betalt jobb telefon. ya MORON! Men ottesen. ta deg en turdavel. hakke sett deg på år å dager heller!:) tenkte at folk kan samles fra kl 14 og utover. mens det ennå er sol... ? Kan dessverre ikke den dagen :( Men syntes det hadde vært veldig koselig da :) Jeg ser deg vel på rudskogen snart igjen, jeg er jo der nesten halve sommeren :) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nå er væffal føreer setet på plass... gjenstår bare en brakett på pasasjer siden så er det ferdig! til helgen skal jeg få montert på plass brekket! må få bretta meg en brakett i 5mm gods som er solid nokk til at jeg kan nappe og dra i det jævla brekket til jeg ser mannan med dildoen før den knekker av:) den blir stående på siden av tunellen mot venstre kneet mitt. eneste posisjoin jeg fant som ble brukbart nokk uten å stå i veien for meg Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har du turteller i de små "smoked" instrumentene fra auto-gauge ? Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har luxen dratt? Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Har gjort en del opprydding i denne tråden nå. Hold dere til "topic" fra nå av. Ikke mer prat om "åpnet igjen" og "ræva moderatorer". Da kommer forumpappa å lekser dere opp! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Back in bizniz! Sugekopp.. når regner du med å ha bilen klar for bane? :eddie - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Blir bilen klart til drift battle? Ser fram til å se deg sidelengs på banen ;) [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Utrolig fin bil! Blir bilen å se på japsetreffet 30. april? - Joachim joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Hvor blir det av inleggene til Suggekopp? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 bilen blir ikke å se på driftbattle nei.. nå er det breddeskjermer og nytt bodykit på vei. bilen skal lakkeres til neste helg osv. akkurat nå er hele bakstillinga nede og montering av diffsperre og diverse.. Men jeg gidder rett og slett ikke å oppdatere her av REN prinsipp-sak. hvorfor? Spør folk som KVERNA:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 bilen blir ikke å se på driftbattle nei.. nå er det breddeskjermer og nytt bodykit på vei. bilen skal lakkeres til neste helg osv. akkurat nå er hele bakstillinga nede og montering av diffsperre og diverse.. Men jeg gidder rett og slett ikke å oppdatere her av REN prinsipp-sak. hvorfor? Spør folk som KVERNA:) Godt man ikke er langsint, folk kan jo.. dø. Hvilket blir det første treffet vi får se herligheten da ? Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 bilen blir ikke å se på driftbattle nei.. nå er det breddeskjermer og nytt bodykit på vei. bilen skal lakkeres til neste helg osv. akkurat nå er hele bakstillinga nede og montering av diffsperre og diverse.. Men jeg gidder rett og slett ikke å oppdatere her av REN prinsipp-sak. hvorfor? Spør folk som KVERNA:) Utrolig synd men skjønner deg godt. Hadde vært spennende å sett fortsettelsen men da får vi heller vente til vi ser den live. Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 tror ikke den er klar før i mai tenker jeg Kverna. nei jeg er ikke langsint. overhodet., men jeg gidder ikke å bruke tia mi på folk som skal stelle i stand dritt for sin egen ego Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 dette var en tråd som var verdt å følge med på så synd at det blir slutt på bildene. men skjønner det godt. jeg er stor fan av litt offtopic kødd og når det er trådstarter selv som står for det så burde det hværtfall ikke være nøye. bilforumet er blitt litt for "innafor firkantn" men grunnen til det er litt for mye fjortisfaktor og litt vel usaklige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg