Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gjort det samme som han jeg da :) Prinsipp sak.. Denne tråden var rå, og alt som var offtopic gjorde den enda mer interessang.. Så det var dumt å stenge den.. Synn man ikke får med seg når folk som kan det bygger biler :) Stå på Robert.. Hadde forresten veldig lyst å kjøpe monster luxen.. (OISANN, OFFTOPIC)

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde gjort det samme som han jeg da :) Prinsipp sak.. Denne tråden var rå, og alt som var offtopic gjorde den enda mer interessang.. Så det var dumt å stenge den.. Synn man ikke får med seg når folk som kan det bygger biler :) Stå på Robert.. Hadde forresten veldig lyst å kjøpe monster luxen.. (OISANN, OFFTOPIC)

 

Takk takk. Som du sikkert har fått med deg er luxen solgt nå. og er å se hos en lykkelig eier i VERDAL:) ... Værdæ'rn...

 

Venter ennå på at penga skal rulle inn på konto så jeg kan begynne å hente inn de bestilte delene og bli ferdig med den bedritne riskokern som tar hele garasjen min her i deler:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beløager. men som sagt, ren prisipp sak. har vært borti en slik tråd før også på et annet forum der jeg faktisk VAR den eneste som bygde skikkelig bil på den tiden . bortsett fra syting om hva slags dekk folk skal ha på bila sine og hva dem ønsker men ikke har råd til og en liten rustflekk fjernes i ny å ne!

 

 

Man får heller bare vente å se bilen ferdig. Kan væffal love at det ikke blir en skuffelse....) Håper jeg

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

balleman, den kommer tli å bli det:)uheldigvis pga av en store pågangen av japseimport om dagen så kommer min til å bli ganske lik et par andre bilr... Synd i grunn at så mange kjøper inn de her bilene fra alle deler av verden og at de ender opp HER:)

 

Man får lissom ikke hatt noe eget:)

 

bilder kommer på hjemmesiden etterhvert

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suggekopp: Nå tar du å legger ut bilder og status på posjektet. Nå har det vært en del folk som har gjort det mulig for deg å fortsette på tråden slik at vi kan følge med på det.

 

Grattis med at luxen kom i Maxpower.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suggekopp: Nå tar du å legger ut bilder og status på posjektet. Nå har det vært en del folk som har gjort det mulig for deg å fortsette på tråden slik at vi kan følge med på det.

 

Javel pappa? Uansett, hadde vært kult og se fortsettelsen, og det er ikke akkurat den eneste tråden med piss i. Sikter f.eks. til Bilforumets største tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsemoms, tjah... MÅ jeg?

Btw, hiluxen ble bare lånt bort til den artikkelen de laget. Jeg spurte om de ville lage reportrasje om den allerede ved nytttår, men de mente at en stor offroader ikke var no maxpower stoff. Gatebil lovte meg første 4x4 reportasje men KID-a er jo sliten som en flue så han hadde jo glemt heledritten. Nå er den solgt!

 

Men jeg er lovt reportasje i MAXPOWER av nissanen da..:) så da m jeg sørge for at dette skjer de første dagene bilen er satt sammen og ferdig FØR! jeg bruker den opp..

 

Da blir det lite å skryte av!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, drifting begynner å bli farlig populært ;D

 

Er ikke driftinga, men bilene:)

Jeg har rappa en del ideer av forsjellige biler jeg har sett på nettet! og for et jævla sammentreff at halvparten av de bilene havner i norge i år!

 

Sikter til bl.a panseret og eksosen ut på sideskjermen og litt annet diverse:)

Men man får vel bare gjøre det beste ut av det så får man jo heller se på helheten av bilen!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår