Thelle Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 JAJA Robert Du ble bitt av japsebasillen. Du ble vel så keen på japse etter å ha sitti på med accorden :D Ikke slepp den for mye ut i svinga. Kan bli slitasje på dekkene av sånt. -Thelle- Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 imponerende nokk gikk dette griselett. Bare være forsiktig når man napper det av den sikaflexen så man ikke bulker panseret. Kappinga gikk som hakka møkk. 1mm kappeskive. gikk unna på 5min :) Panseret ble som et glassfiber panser, mykt å flexibelt:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 thelle sutt dua:) ja har du fløtta nå lissom dua? din tøffel. Hva sier kjerringa til denne jente kosinga di? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ja, faen så digg jobb jeg har å. Hehe. Bare sjefer rundt :D Joda. Hun sier ikke noe. Koser jo ikke med ukjent kvinnekjøtt!! Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 ikke hu nei. men du:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Skal du ha på all den plasten når du skal kjøre race? Kan tenke meg at det vil gå hardt utover stylinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Seff skal jeg det.... Skal jo ikke kjøre metall fangere eller UTEN fangere for den del Bilen SKAL se onkli ut for hvert løp- sparkel og lakk har jeg masse av. går aldri utover fangere med mindre du drar av eller plukker andre biler Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 blir nok bra robert! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 vet....! Det samma sier mor også imellom all banninga Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Da fortsetter vi videre på stage 2. Hull borring på steder som ikke stiver opp bilen originalt, og fjerning av asfalt matter i gulv. Ble kvitt ca 10KG på det i går. Spylevæske tanker er tatt av. og indre plastbuer over hjula er av, Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 syke syke rdl. detta har jeg trua på, blir meget bra! stå på! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Kult prosjekt :) Stå på. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Rått prosjekt som vanlig robert ;) stå på... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Så denna på esso'n på jessheim for en stund siden , så meget fin ut :) Stå på ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 for en stund siden? den ble hentet, kjørt rett hjem og påbegynt! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg