sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ;) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Sleng ut link til bilder som ikke er fiklet med, så skal jeg prøve meg. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 er gjort oppe.. og dette er fargen! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 OK! nå trenger jeg deres hjelp! Bilen blir 2 farget! Hoved fargen er den BLÅ som er på scanian, i PS stemte den ikke helt! Jeg kunne tenke meg blått og hvitt, svart og blått, blått og JÆVLI metallic grey type farge! Noen som kan modde litt i PS og komme med forslag. beste forslaget blit valgt og slik blir bilen seende ut! Her er bilen med bodykitet. Jeg kom med noe så simpelt som dette, men syns det ble litt rart! http://rdlx3m.com/file/test1-graphs.jpg Slå dere løs! Her er du inne på noe, ved å la blåfargen følge formen og avgrensingen på lyktene. Gjør noe morro med fargen nederst på bilen(skjørt og nederst på døra) så kan det blir jævlig bra! Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ja da hiver jeg opp litt updates som jeg har fått ordna de siste dagene. helga ble i grunn fucka for meg helt fordi jeg stolpe på at billakk spesialisten var opp på lørdag så jeg kunne handle fyller og gjøre ferdig finish før den skal i lakkboksen.. men sådan gikk det ikke. Istedet gikk det over til det mekaniske! Hele bakstillinga var tatt av for å kunne ta av originale tanken samt rive av en hel masse alu plater og varmedeskler under bilen. Diffen ble også sveiset igjen, og olje pumpa til diff kjølinga ble fjernet. Radiatoren derifra settes forran på bilen og brukes som kjøling til servo! Grenrør og downpipe ble også montert, gjenstår nå bare delen fram til baksetet og gjennom kupeen og inn i gjennom skjermen bak! Fant ut at 3" blir for lite til at det i det heletatt synes, så jeg kappet av eksoshalev fra den HKS Superdragger potta som satt på bilen og skjøta på 3" røret. tror det er 4.5" eller.. akkurat i det meste laget for min del:) men utseende som teller her. og rice-respect poeng skal jo samles! ROGER'N på forumet her har vært så snill å hjelpe meg med grovslipinga og sparklinga av taket og bakluka som hadde 7 gjensveisa høl! Jaggu har jeg tatt meg tid til å montere brekket også. Jeg liker ikke helt den "typiske" måten folk har montert brekkene sine på. Det syns jeg blir for kronglete og helt ubrukelig for min del da det blir for langt unna både ratt og gir, i tilegg til å måtte vri meg 60grader til å få tak i det! Så jeg har montert den MIDT! mellom rattet og giret og bedre kunne det ikke blitt for min del! Ble perfekt tiljengelighet og mye mere brukervennlig enn å ha det der det originale sitt! Litt sveising måtte jo til! Flatjern bøyd i 2 forsjellige vinkler tilpasset tunellveggen slik at brekket blir stående rett! Sveiset fast til brekket, og deretter skrudd fast på bilen! Siste finish var at den ble lakkert i samma fargen som bilen innvendig!:) hvorfor ikke lissom! I tilegg har jeg begynt å modifisere brakettene til vingen! den originale braketten er nå "skjøtet" med en adapter på ark, moddet om litt og skal skjæres ut, deretter scannes inn og vannskjæres i alu! Vingen heves da med 10cm og får en sinnsyk vinkel som faktisk vil gi downforce.. kanskje for mye av det å:) Festene forfløttes desutten inn6 cm pr side MOT midten.. dette gir også en mere GT look på ræva.! Jeg kanke fordra vinger som er festet helt ute i sidene på bakluka! YUUUCK! og slik blir da vinkelen! Som dere da ser på det første bildet av den hvite S14, så har jeg bestilt meg et INGS D-spec bodykit, og løst 4stk Chargespeed widebody skjermer Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 oh ja, glemte å si ifra at et sett med slike i 330 (ikke 350. ble for stort for 18") er på vei til meg nå! De originale framcaliperne blir flyttet bak og blir sittende på 300mm skiver av no slag! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Her er noen forslag. fort å gæli, ble kanskje for mye hvit farge? Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 rått rått og rått... skulle jeg hadd s14 skulle jeg hadd ings kitet. det er fan så pent :D akkurat det bildet der fant jeg for noen år siden på nettet og det var vel det som startet min forkjærliget for denne bilen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 oh de her 2 likte jeg! hvordan blir det om du tar noe veldig likt GUNMETAL GREY elerno onkli kox grått og bytter ut med det hvite da? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Her er den i litt gråere, veit ikke om det er mørkt nok for deg? Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Her er den i litt gråere, veit ikke om det er mørkt nok for deg? og pom my little party hole.! Dette var FETT som faen! problemet er å forestille seg fargen som BLIR på bilen i samarbeid med denne . for nå er det jo skikkelig utslag i fargen:) men må si jeg likte det grå mye bedre enn hvitt! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Dette var FETT som faen! problemet er å forestille seg fargen som BLIR på bilen i samarbeid med denne . for nå er det jo skikkelig utslag i fargen:) men må si jeg likte det grå mye bedre enn hvitt! Er vanskelig å modde ett såpass lite bilde og prøve å få fram nøyaktig den blåfargen du har på lastebilen. Men har i alle fall prøvd. Eneste jeg selv er litt usikker på er taket, kanskje noen har noen ideer til det? Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg regner med du fjerner de blinklysa i fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 er gjort oppe.. og dette er fargen! Her har du fargen! Den på fangern. og trappene. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg regner med du fjerner de blinklysa i fangeren? blinklysa følger aldri med så jeg slepper den jobben:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg