Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var jo fett som faen det å, men eneste som jeg virker skeptisk til er at det der vil få bilen til å se litt retro ut.

Når det gjelder lista på framfangern skulle du ikke hatt hele veien.. virker som om bilen blir jævvli høy forran:) fangern mangler.. ahha

 

menne.....

Om du nå tat det forslaget du har der.. og legger den hvite stripe midt på siden litt mere skrått.. med ca 15-20grader.. at den går mere fra bakluka og ned til bånn av framskjermen.. hvordan ville det blitt f.eks?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. Tribals er HELT utelukka for min del.. bilen min skal ikkke se ut som en lubben uttattoert fyllik!:)

 

Jeg vil ha stripe av no slag! de forslagene som har kommet hittil er kule syns jeg. bare man får bestemt seg for fargevalg.

 

Ikke glem at det også skalk være en god del reklame og logoer på den bilen, så tribals funker råæva:)

 

 

Men hva slags farge ville du ha brukt? kanke du lage et forslag selv da? husk at det KUN skal brukes 2 farger.. Derav Blåfargen er hoved!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ramma under kunne vel g¨ått an med DELVIS:. tenker at noen av de inntaka hadde butta imot. men jeg fjerna den mest pga vekt. det var sinnsykt tungt. skal lage en liten forsterkning under i alu!

 

det som jeg fant ut er at HVER av dørene veier i overkant av 35kg.. det er sinnsvakt.. Pokker ligger vekta i?!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår