aUDUN` Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 er vell bjelker inni dørene for å beskytte ved påkjøring fra siden Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 krever update! http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 haha. Tribals er HELT utelukka for min del.. bilen min skal ikkke se ut som en lubben uttattoert fyllik!:) Trodde aldri jeg skulle si dette men er faktisk helt enig med deg. Tøft prosjekt forresten Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 app date! Da kommer en forsinket jævla nissefaen med en stor sekk. så stor at jeg måtte kjøre ned til posten med lastebilen i dag! Bredding og Ings bodykit ankommet garasjen! Her er det full faen i gang fra første sec! Jaggu dukket cossie opp for å inspisrer den nye Downpipen og elbow'en jeg monterte tidligere denne uke.. Godkjent.. MjaU! Menne. så varre dette. skal jeg ha de samma delene 60% av andre her til lands har så skal jeg faen meg modifiere det på min egen måte! Her går vi Old stylee! Bredder ut bredderne! Utstikkere er ++! Har i tilegg vrt å titta på farge jeg skal ha på hjula ! vi kom frem til en sinnsykt fet mettalic blå klarlakk faktisk som må ha hvit eller sølv bakgrunn. fargen er faktisk helt vill i sollyset. mye flakes og sterk som fy faen. men på bildet ser den faktisk ut som bleie til popoo teletubbien! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 haha heftig Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Blå klarlakk? Klarlakk er vel lakk uten farge? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 hahaha syk farge, er det noe pent da :P eller kun harry :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Blå klarlakk? Klarlakk er vel lakk uten farge? Sikkert blå lakk med klarlakk i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 nope! DET ER EN klar lakk! som sagt felgen må grunnes, brennes, lakkes hvite ller sølv, brennes, så lakkeres den i klarlakken! det gir en sånn sinnsykt heftig blå farge som er gjennomsiktig, man får en drit kul effekt av dette! gir nesten en candy paint effekt i dette grejene:) for å si det slik drit i fargen på bildet! sollys og kamera funker ræva! må bare sees live. felgene er lakkeert i løpet av neste uke! :) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 nederste bildet midt på døra den blåfargen er det nærmeste jeg kunne finne som ligner på felgen!:) som sagt må sees live! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 tror vi er innpå noe jeg:!) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig!? da jeg fikk pakken med bodykit'et stussa jeg på at jeg fikk med en bakfanger. det skulle det egentlig ikke være med i dette kitet men kun sånne skjørte kanter til bakfangern Og da når alt er gjort lissom, modifisert og tilpasser og hele den sulamitten der. så ser jeg faen meg at jeg IKKE har fått INGS kit'te men fåkkings URAS type 2!! ERRE MULIG!?!?! nå blir det sånn typisk jævla japrice driftestuk utseende på den ;( ;( ;(! JEG ER DEPPA! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Ouch! Den var litt kjip! Hva har du tenkt å gjøre da'a? Dumt at du ikke oppdaga det før du begynte å tilpasse. Får vel neppe returnert det. ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 prøve å selge det kanskje?? å bestille nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 nei vet ikke gjort er gjort!.. bedriten som det var men men.. får bare gjøre det beste ut av det Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg