sugekopp Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 ja da har vi en update til de søte jenter her! I natt/gårkveld fikk jeg hjelp av x'en til å demontere dørene igjen pusse ned panser og bakluke og dørterskler! Tak og bakluke er nå sprayet 2 FEITE strøk med fyller og skal tørke ut dagen før jeg begynner så er jeg sikker på skikkelig gjennomherding. Panseret skulle også sprøytes men til min flax gikk jeg tom for føller. fåkk lizz'm! I mellom tiden pusset jeg ned inngangen og begynte å sprøyte den, senere i dag tar jeg dørene innvendig, slik at alt dette kan monteres sammen igjen slik at bilen lakkeres i ETT på utsiden i lakkboks! Them pixxZe! Her tokk jeg hele sia på plasten for å gi et intrykk av fargen men det var bare å drite i. ser skikkelig daff ut. dette er en farge som har effekten sin LIVE i sollys! Litt lakk til overs, da kan vi likegjerne ta vingen også! Carbon lOok her!? ain't gonna happen! PSSSSSSSSSHT! GGGSGGSGSSSSHHHT! PSSSSSSHT!!!! LUKE!... IV'e JUST FUCKED YA MADDA.... PPPPSSSSSHT! GSSSSHT!!! [/img] Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 synes det bodykitet du fikk feil er penere jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Da ble dørene nå i dag morges lakkert innvendig, og montert på plass i bilen igjen! Vingen fikk en del støv på seg, så den ble slipt ned og et nytt forsjøk ble foretatt.. Perfekt resultat denne gangen! her kan dere også se fargen i sollyset! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Er det deg? Off, for en sveis! -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 luringen på radjo en du! hvordan tror du du ser ut med svette rennende ned ræva på deg når det er 60 varmegrader inne:!) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Åssen type sprøyte bruker du til å lakkere med? Tenker på hvilket merke eller hvor du har kjøpt den...Ser jo ut som resultatet blir knall da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 resultet ble imponerende bra til å komme fra en biltema sprøyte.. kan ærlig si at lakken ble PFERKET bortsett fra at jeg fikk noe svevestøv da byggvarmern løfter opp fra bakken! Men utvendig lakkering i lakkboksen vil foregå med en proff sprøyte seff Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 ser bra ut dette robert.. _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 resultet ble imponerende bra til å komme fra en biltema sprøyte.. kan ærlig si at lakken ble PFERKET bortsett fra at jeg fikk noe svevestøv da byggvarmern løfter opp fra bakken! Men utvendig lakkering i lakkboksen vil foregå med en proff sprøyte seff Er det den type "proff" sprøyta dems da.. :uhhmmwhat?: Jøss, imponerende, må stikke å få tak i en sånn en;) Bruker du den 0,4(?) dysa som følger med orginalt? Gjennomført prosjekt dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Gleder meg til å se hvor bra lakken er live. Men skal du delta på Drift Batle? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 DB7, ja originale dysa.. For å sprøyte fyller måtte jeg tynne denut VELDIG ellers ble det mye klumping. men til lakken må jeg si at finishen ble imponerende bra. onkli fin og tykk overflate bortsett da fra litt svevestøv. thats it:) Proff sprøyta koster bare 250spenn. har nå kjøpt 3 av dem,, letter eå kjøpe en ny enn å vaske den gamle:)! haha Jeg skal være med på driftbattle ja Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Er det bare lakk som gjennstår nesten? Gleder meg fælt til å se denne ris-knaskeren ferdig.. 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ive got ZE brakes.. YES! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 neste gang du lakker så jeg et tips til deg! fukt golvet! da forhindrer du en GOD del svevestøv om ikke eliminerer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 yapp. det vet jeg .. men da har du et annet problem.. FUKTIG LUFT! er ikke bra når du skal ha 60 grader inne for å tørke! dvs alt annet rundt deg og inkl. lakken som er til tørk Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg