Sæther Racing Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 dette med 60 grader er når klarlakken skal tørke, jeg har fått bedre resultat rundt 30 grader, tar litt lengre tid, men synes klarlakken får finere flyt da.. Og ja proff sprøyta fra biltema, er faktisk imponernde bra, bruker den selv. jeg kjører på 1,5 2,5 bar når jeg lakkerer med den, da synes jeg det er lettes og få best resultat. Men uansett, pent oppstell med bremser og calipere. lykke til med lakkeringa, og post gjerne litt mindre bilder av deg selv, med techo sveisen , og litt mere av bilen...dette er ikke deiligs.no men bilforumet.no Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 det med flyten kommer jo helt an på hvor tykt du sprøyter og hvor varmt det er under sprøytinga.. er det for vamt får du mye appelsinhud. og lakker kan få "sandpapir effekt" der du ikke har sprøytet direkte. pga støvet! men etter at alt er ferdig har det lite å si hvilken varme du har jop varmere desto fortere herder det bare Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 det med flyten kommer jo helt an på hvor tykt du sprøyter og hvor varmt det er under sprøytinga.. er det for vamt får du mye appelsinhud. og lakker kan få "sandpapir effekt" der du ikke har sprøytet direkte. pga støvet! men etter at alt er ferdig har det lite å si hvilken varme du har jop varmere desto fortere herder det bare jeg kan gi deg et par tips, når du legger på klarlakk, så sprayer du to tynne lag, så kjenner du på eventuel noe du har maskert, og sjekk om klarlakken er seig, da kan du legge på tykkere lag uten og være redd for at det skal renne. Da får klarlakken mye bedre hefteyte og det sitter og du kan få fin flyt på lakkeringen. Og det samme gjør du med base fargen, Og at du heller litt vann på gulvet ,,slik at du demper støvet litt, går helt fint, trenger ikke og være redd for fuktighet i luften. Og du hvet sikkert hvor irriterende det er når du har fått lagt på lakk ,med fin flyt, så ødelegger de forbanna støvkorna, som kommer så jævligt godt fram i klarlakken.:nono: bare husk og ha godt lys når du lakkerer, det er viktigt, Jeg skal investere i en slik gløde lampe tror jeg det er, som varmer opp og lyser i samma slengen babyhmm? Jeg kaste ut et bilde av speila jeg lakkerte på bilen min for et par uker siden, fargen er Imperial green pearl, og det er masse perlemor, og fargen er grønn, men det ser ut du bare i solskinn hehe ellers er den svart , blå, lilla hehe :) Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 takk for tipset men bilen skal lakkeres i lakkboks:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ja blir alltid best slik.. Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 nå kommer det en hel masse offtopic her.. og gjett hva!? jeg kunne faen ikke brydd meg mindre!! NYE KJERRA I PÅ GÅRDEN!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 grattis da... jobbe vel som bara faen du nå med ny kjerre og eget firma :) lykke til a! Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Kule bilder! :) 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Grattis med ny ride! Bare å se etter en blå scania på neste banetreff da eller?:P 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Tror nok Suggekopp kommer til å kjøre en del biler hjem fra treff som havarerer :P Kjempe rå Truck. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 han var innom i går så :p Forsto det med en gang jeg så lysa, kunne ikke vært noen andre :P www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hehe, rotorene på taket skal væffal byttes ut med strober...!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Høres ut som du skal snekre sammen den party trucken. :) [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Blåruss for voksne, kanskje? Tøff truck, det skal du ha. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 mye løfter krana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg