Tidligere bruker Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 :o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Syns det ser bra ut jeg.. håper på bedre bilder snart;) 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ser greit ut på bildene ihvertfall, liker hullene rundt bakskjermen , popnagler? -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Avreise i går kveld etter pussinga! Siste finish i lakkboksen! Finpuss, vask og avfetting så er sirkuset i gang! begynte med ræva som skulle bli GUNMETALL GREY Sideskjørta skulle være grå for å stemme overens med fadingen på døra I det jeg begynte å tvile helt på meg selv om på vei til å miste hået.. heiv jeg på første strøket med klarlakk! da kom smilet! Nesten så jeg fikk lyst til å smake på bilen! Også rett inn i garasjen for å unngå oppbygging av planker og dritt.. lite plass. men rdl mestrer alt:) N Å E R D E T S E N G A! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Syns det ser jævla bra ut jeg! :) Hvordan har du gjort det med breddinga? Blir det bare åpent inn til skjermene ved siden av dørene eller? 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Detta ble skikkelige gromt. Er imponert over allsidigheten din :) Alt fra mekaniker til lakkerer, offroad kille til drifting pojk :) Men åssen tør du å satse skikkelig i en så fin bil? Hilsen Trond - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Skjerma forran skal EGENTLIG gå i ett med dørene.. men NEItakk! det er det alle har i norge pr dag på sine s14. jeg kappa mine i fileer innvendig så jeg fikk strekt dem ut med braketter! de går da i ett med sideskjørta som da korter inn med kanalen. imellom der blir det gitter.! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Detta ble skikkelige gromt. Er imponert over allsidigheten din :) Alt fra mekaniker til lakkerer, offroad kille til drifting pojk :) Men åssen tør du å satse skikkelig i en så fin bil? Hilsen Trond Hei trond.. For meg er bil fortsatt en bil! fin eller stygg! den skal brukes! om jeg hadde denne eller om jeg hadde en koenigsegg med bur og trim så hadde jeg rævkjørt dem like mye begge 2:) Jeg er nesten litt imponert selv at jeg faktisk hadde både mot og gidd til å både slipe og pusse og lakkere selv. fikk hjelp fra roger til sparkling på bakluka for det er noe jeg virkelig hater.. Men som sagt finishen ble som så. skal se ut som en racebil:) blir mere morro med litt rød og hvit maling på dørene fra dekk stabbelen:!) det er prikken over I'en :) ah ah Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Lakkerte du hele bilen med biltemasprøyta?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 nei. kjøpte pro sprøyte. kosta meg sinnsyke 3lapper Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 nei. kjøpte pro sprøyte. kosta meg sinnsyke 3lapper Aha..resultatet så jo veldig bra ut! Er det veldig stor forskjell (overflata) på det du lakka med temasprøyta mot det du lakka nå utvendig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 absolutt. proff sprøyta hadde vel en stripe på 10cm på sitt breiste gjevnt fordelt.. biltema sin er veldig konsenteert Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 midlewrtidig påmontert vingen med gaffateip, og satt på hjula uten spacers! Jeg kan si det slik at med 30mm spacere blir bilen HELT annen! så sinnsykt ut med 35mm væffal som jeg lånte i dag! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 kommer til å bli sykt! drit digg prosjekt, fort deg ¨sette den sammen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Uber kul da:D go mental:P http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg