Anders- Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Faen så fet den ble! Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 ser fortsatt veldig svart ut for meg å rekke lånke... :( faen heller. halve sesongen har gått i dass før det har begynt! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Creds til deg for og gjennomføre et slikt prosjekt Sugekopp! ser ut til og ta skikkerlig bra form. Jeg likte lakkjobben spesiellt, da det er noe litt utenom det vanlige spør du meg, og det skiller seg litt ut fra de grønne, orange, sorte s14'ene man ser ligge bredt. Om du fortsetter slik tror jeg nok at dette blir noe stort og se frem til på treff! :) Hva er planene videre på bilen? eller kommer ideer rett ut av løse lufta? ;) Stå på! Blir kjempe bra. Er jo easy peasy for deg og komme på treff nå, bare slenger kjærra på planet på lastebilen din og kjører avsted :P Lykke til videre, følger med i tråden ;) - Hans - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hva er det med fargekombinasjonen da? Ser ut som du gikk tom for blålakk halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hva er det med fargekombinasjonen da? Ser ut som du gikk tom for blålakk halvveis totalt mislykka ser det ut som... ville bare fullført med gråfargen jeg... ser fet ut... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 totalt mislykka ser det ut som... ville bare fullført med gråfargen jeg... ser fet ut... "Hmm, halv boks av den.. Halv boks der... Ja vi prøver det.." ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Fade'n mellom de to ble jo ikke helt bra, så litt lakkboks ut i fade'n.. men samme det.. som du selv sier; banebil :) - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hade håpet på skarpe overganger. Ikke fade. Sånn som det var på de FS bildene som er tidligere i tråden [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 neida meninga var egentlig at det skulle bli en helt annen overgang men det er så vanskelig å få til med sprøyta. å ha en høyre slæsh alle andre har vil jeg ikke:) derfor prøve noe nytt og fucked up:!) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 og som sagt. ikke bry dere om fadingen.. Når jeg får på spacerne vil dere ikke legge merke til det en gang. bilen vil se så jævli bola ut med hjula:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosario-racing Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Er da bedre å kjøre en skyline enn en civic som alle har i dag. :rolleyes: Det begynner vel etterhvert å bli ett par skyliner på norske veier å vel... Nissan 300zx Turbo Race For Rice Rosario Racing Crew http://www.rosario-racing.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Bilen blir bra den, men du burde ikke hatt fiksa og triksa med vinga.. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hahahaha, hva faen har skjedd med den lakkeringa der? :O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 sier jeg og...Hadde vært finere blå i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 lakkeringen ble fet! bildene lyver mye! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg