Mr max Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Blir bra dette, men skal du på utstilling eller drifting? Skal bli morro å se bilen på treff. :smilbmw: http://www.oljelageret.no http://www.bsbildeler.no http://www.e18dekksenter.no http://www.dekorima.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 den skal skambrukes til drifting. utstilling vet jeg ikke hva Robert har tenkt på av.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 der har du det.. den skeive lakkeringa gjør at folk husker bilen og den blir omtalt:) poeng til meg.. oppdrag fullført!:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 blir bra dette Robert, mulig jeg har fått tak i noen 18"ere til deg med mønster som du skal få lov og bruke opp ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 ble grei den lakkingen der! Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 sånn det ser ut på bildet ser det ut som om du gikk tom for blåfarge... men blir fett å se den i RL ... HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Tror dette er mye kulere in real life enn på bildet.. Syns du skal hå for å gjøre noe nytt + at du gjør det SJÆL! 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hehe jeg er bare lei av den typiske høyre slash fadinga alle skal ha.. jeg kunne tenkt meg Grått panser tak og bakluke så fade over til blått midt på den linja som går på døra..! men det er jo forseint:) så derfor tokk vi en funky ass mama edition! go biatch! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Sinnsykt grom bil! Gleder meg til å se den in real life! Lakken blei SJEF ;) joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 ser fortsatt veldig svart ut for meg å rekke lånke... :( faen heller. halve sesongen har gått i dass før det har begynt! der er vi to hvis det er no trøst, men fy faen å fin den bilen din har blitt mann, ikke ofte jeg gir creds til nissaner men den blei fin -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Til å komme fra en klysepus fra asker må jeg bare takke og bukke :) tar det som et kompliment:) hehe! Var i sta i garasjen til han rdl typen. fy FAEN han kan bygge bil! ammagad lizz'm han er sjef azz!! Som at jeg ikke har nokk av mine egne veier.. så strekker vi det helt! Baklysene er nå lakkert blå seff ble lakken for tykk! så nå bygger jeg om den originale innmaten til SUPER-LED dioder som garantert vil synes godt gjennom:) de originale 21w var så vidt synlige! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 ser litt rart ut her men ble faktisk ikke så ille irl. Ikke glem at både lysa OG lakken på siden kan se rart ut i begynnelsen. men her kommer det en del folie og litt annet etterhvert så bilen vil se ganske preppa ut etterhvert.! folien kommer væffal i enten rød eller grønn fargen som brukes på reflex vester. det blir faktisk samma typen folien.. den er DYR! Prøve å få euroskilt til å sponse meg med noen kvadratmeter.. haha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Originale S14a baklys er jo ikke noe veldig å rope hurra for, så tror det der blir greit Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Originale S14a baklys er jo ikke noe veldig å rope hurra for, så tror det der blir greit Hurra :spin Gleder meg til å se det IRL. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 bamsemoms jo:) hører at det er aprilsnarr på gang?.. at dem har lovt deg skilter på bilne?! HA AH AH ! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg