Hi-Fi Lasse Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 å gjøre noe nytt utenom det vanlige vil jo være å lakkere midtplata samma fargen som bakluka, altså blende lysa helt, og bare la de delta sidelysa stå igjen.. da vil det se ut som at midtplata en en del av bakluka Det har en kollega av meg gjort på sin S14a, ser pent ut det :) Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 nå er fram og bakspacerne ferdig montert... ble litt missfornøyd. syns jeg mangler minst halvannen cm på begge setta! er 30mm forran og 25mm bak.. Bremseskiva bak er ennå ikke montert, tror det vil hjelpe litt. Også Takk til JAMES WALKER maskin verksted for spons av alu braketter til vingen..! Vannskjært:) Fet maskin jeg gjerne skulle hatt hjemme i stua! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Spacere, og netting i skjerma forran er nå montert! Også får vi håpe og krysse fingra nå at på onsdag formiddag plinger det på mobilen fra hurtigruta carglass og sier.. Hei! Din søknad er nå innvilget! kom og hent dine nye ruter hos oss!! Hadde vært så jævli fett å rekke helgen på lånke!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nice nice, gleder meg til å se denne irl ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 noen vil tro at det er noe galt med den braketten, men det er ikke det skjønneru... Gjenstår bare å få tak i unibals og gjengestaf. så får jeg justerbar vinge..:) bilder kommer ups Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Detta blir ikke annet en drit-gromt! Hva er det ikke du får til? Håper drømmen om å sitte på blir realitet en gang:D 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 lol??. drøm? du ekke mye kravstor du.. jeg kan til og med hOoke deg opp med no babes på treffet om du vil:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeserud Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Pimpin' http://kjeserud.net '02 Impreza WRX Wagon [x]'97 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 lol??. drøm? du ekke mye kravstor du.. jeg kan til og med hOoke deg opp med no babes på treffet om du vil:) HEHEHEHE :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 du skal bare se gutten da. han er jo halvparten av en smurf! Gutta rødma som faen da jeg "la an" på ei bekjent på mekonomen for en mnd siden. HAHA!... Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Dette blir topp Robert! Får virkelig håpe du blir klar til Lånke! Det hadde vært kanon, gleder meg til å se deg bruke denne bruksgjenstanden ;) www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 du skal bare se gutten da. han er jo halvparten av en smurf! Gutta rødma som faen da jeg "la an" på ei bekjent på mekonomen for en mnd siden. HAHA!... Det var martin det kølle! Men skal du stille ut på transportmessa torsdag? Skal dit med skolen:) 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 vet jo det da din kjerring...! dere 2 er som knåll å tått! Das ekzozen wast finish! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ble pent det her! tøff farge og baklykter osv, Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 nizeone biattttch :P hvordan er DB nivået? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg