Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

db nivået er garantert GODT! under 100db.. prøvestarten skjer i dag om jeg får det til.. bensinpumpe + gjerrigkanne på 20liter + slanger = starte! :) haha!

 

åssen gikk d ? :)

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er fram og bakspacerne ferdig montert... ble litt missfornøyd. syns jeg mangler minst halvannen cm på begge setta!

 

er 30mm forran og 25mm bak.. Bremseskiva bak er ennå ikke montert, tror det vil hjelpe litt.

 

Også Takk til JAMES WALKER maskin verksted for spons av alu braketter til vingen..! Vannskjært:)

 

Fet maskin jeg gjerne skulle hatt hjemme i stua!

 

Neste gang du er på James Walker får du ta en tur innom kontoret mitt også da kjekken! må ha vært ute den dagen du var der jeg..

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla sundin:) Ja hørte det.. Bruningen ringte me her om dagen og sa det:) hehe Skal gjøre det søta!

 

Lyden ble faen meg tam! hørte s ut som en corolla på tomgang! så jeg tror vi har fått det til.. Fikk ikke rusa ut så mye da jeg bare mekka en imporvisorisk bensintank av et 5dl glass der jeg dyppa pumpa rett nedi.) men jaggu startet faenskapet!

 

Fuelcellen er nå sendt med ekspress fra UK! tror den kommer før helgen. da er det full montasje og oppstart

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett stuk og jeg digger eksosrør ut der..

Der får du plass til rullekebaben din!

 

joda. får plass til en rullekebab og ikke minst en MR LEE nuddelkopp!

 

men aller beste av alt så kommer jeg til å spinne ganske breit på begge hjula.......... samtidig!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele eksosen er bygd på 3" fra turboen og ut!

Vi måtte lage en ny flens på turbo elbowen for å passe denne dim'en.

Deretter går det til en oval Simonspotte i 3" så videre inn i kupeen til en kort rundt simonspotte. Eksoshalen er på sveiset fra HKS SUPERDRAGGER potta som satt på bilen.

 

Synes bilen ble litt for tam i lyden. men det finner vi ut av ved første pådrag:!)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår