sugekopp Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 forpulte hurtigruta svarte meg et nei i dag etter at jeg måtte mase dem på mail! kunne dem faen ikke sagt dette for 3 dager siden!? spart meg masse tid!? Noen som kan sponse meg med 8.000kr til 3plater Polykarbonat lexan? så får jeg mekka meg vinduer:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg tror jeg har rundt 1 kvm med polkarbonat stående hjemme :D Litt usikker på hvor mange ruter du får mekka av den Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hehe.. 1:) siderute bak... fy faen så DYRT! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Så scanian på messa i dag.. Sinnsykt strøken.. 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 jålete:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 forpulte hurtigruta svarte meg et nei i dag etter at jeg måtte mase dem på mail! kunne dem faen ikke sagt dette for 3 dager siden!? spart meg masse tid!? Noen som kan sponse meg med 8.000kr til 3plater Polykarbonat lexan? så får jeg mekka meg vinduer:) 8k for 3 plater er jo ran.... betalte vel 1000 pr plate sist jeg kjøpte. Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 kan du umulig ha gjort da har du kjøpt plexi glass! Lexan koster 998kr pr kv/m Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Når kun det beste er godt nok... Syns du er orntlig jålete sugekopp.. Men blir et stk. tøff bil av det da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 fortell meg hva forskjellen er mellom plexiglass og polykarbonat, og ikke kom og si at vektforskjellen er sinnsyk :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 fortell meg hva forskjellen er mellom plexiglass og polykarbonat, og ikke kom og si at vektforskjellen er sinnsyk :P Plexiglass tåler ikkeno i forhold til lexan. Bruker det i canopy til F16 feks :D Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 PLEXIGLASS er ubrukelig. det kan ikke brukes til å se fint ut en gang på veggen! det er for sprøtt og KNEKKER/KNUSER ved harde slag. Polykarbonat lexan plast. eller bare lexan som det heter derimot er det som brukes i fly, hockeybane vegger osv. du har i grunn ikke LOV til å bruke plexi på løps bila. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 plexiglass er derimot slikt som brukes til reklame skilt osv! ;) så vet du det! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Håper på at faenskapen går for egen maskin i løpet av helgen:) alu tanken er på plass. akkurat ferdig montert i bilen. gjennstår kun banjo koblinger igjen. noe som er et helvete å få tak i på en lørdag da TESS og hydroscand er stengt.. noen som har forslag? WURTH er også stengt... Biltema har ikke slikt.. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 trur de var scaniaen jeg så på messa i dag. like fin i virkligheta må jeg understreke hvis det var den It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Håper på at faenskapen går for egen maskin i løpet av helgen:) alu tanken er på plass. akkurat ferdig montert i bilen. gjennstår kun banjo koblinger igjen. noe som er et helvete å få tak i på en lørdag da TESS og hydroscand er stengt.. noen som har forslag? WURTH er også stengt... Biltema har ikke slikt.. Jernia kanskje?? :S Rå s14 forresten. - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg