Spiritus Sancti Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ler av folk som ikke tar en liten spøk fra og til.. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Herlig Robert! Hva skjer med D-B på lånke, rekker du det, eller får du ikke vinduer til da? Hadde vært kanon om du klarte det! www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 D E N L E V E R!!! I T S A L I V E!!! Z I V J E!!!!! Mo Ha Ha Ha Ha Har mine tvil.. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 PLEXIGLASS er ubrukelig. det kan ikke brukes til å se fint ut en gang på veggen! det er for sprøtt og KNEKKER/KNUSER ved harde slag. Polykarbonat lexan plast. eller bare lexan som det heter derimot er det som brukes i fly, hockeybane vegger osv. du har i grunn ikke LOV til å bruke plexi på løps bila. lexan er jo navnet på produsenten.... Det er polykarbonat ja. Hjelper å kjenne noen som jobber hos importør/produsent. Og det er langt ifra uknuselig.... med litt aceton på så knuser lett Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impultion Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Halla kjekken :) Fikk du tak i koblinger ? Rart de skal bruke m12x1.2 Aldri hørt om den gjenge dimmen engang. Håper clutchen din er rett rundt hjørnet. http://www.edgeperformance.no WWW.EDGEPERFORMANCE.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Har mine tvil.. slutt å syt a. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 haha, det er så mye rølpe preik i denne tråden! ;P nå får alle være blide og hyggelige da :) Når blir det film og bilder fra oppstart av frankenstein da Sugekopp? :phatyo - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 IMPULTION. det er feil! dette kan du skrive ned på sia di så andre vet det! UT av pumpa er det 12x.15gjenger INN på pumpa er det 18x1.5 altså metriske. Jeg brukte enkelt å greit banjo koblinger, med 10mm stusser til slangene! :) liten lyd av faenskapet etter 20min på tomgang! http://rdlx3m.com/file/14052007(001).3gp Å rekke lånke kan jeg bare drite i! holder akkurat på å høre meg med et firma som driver med slik plast. se hva man kan få til der:)! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 skal få noen med skikkelig cam til å komme og filme lyden.. ble ganske pen lyd i jævelen.. skal også få tatt en DB test om jeg finner noen som har DB måler.. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 skal også få tatt en DB test om jeg finner noen som har DB måler.. Har du ikke en god gammel Nokia arbeidstelefon liggende? Den har db måler, sikkert ikke tidenes mest nøyaktige men duger.. Grattis med oppstart mr. Detta blir gøy!:partyon: Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hjula mine er til salgs!! 9x18front felger og tror jeg 9.5 eller 10.x18 bak MED dekk! går unna for 12k!! Nylakkerte i Kox går mettalic lakk med flakes.. jævli gromt i sollys!! ingen uskeivheter eller risting i dem! ET33 Selges fordi jeg må ha felger med mere inpress og mindre spacere! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Da begynner elektronikken igjen! Bensinpumpa, vifte inne, og motorvifta går på hver sin egen bryter i dashen. Hoved strømbryteren er også montert i dashen nå! Batteriet blir liggende bak mellom tårnavstivern og tverrbjelka i buret! Se hva jeg har kjøpt til dere late besøkende jævler som hele t iden henger innom garasjen:) SKINN!!!! Cossie er en liten tur innom og inspiserer at alt er ok! Nå er'n litt stressa og må nøye seg med sofaen etter å ha fått dask på ræva! Jævlen har en tendens til å se så uskyldig og rolig ut i rally setet til han plutselig setter kløra nedi for å klore.. Stoffet på setene minner han om klore stammen han har hjemme:) more appdajtes lajter biatch Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Da er vi endelig ferdige med vingen. Gjenstår kun pulverlakkering og montering av festene! Albantech racenology does the shit yaw! ;) Her er det kun å tilstramme den ene mutteren på gjengepartiet. ellers er det å vri begge festene for hånd og justere ;) Her er slakkeste posisjon, altså "0" Og her har du sånn extreme kosovo-styleE jeg håper jeg slepper å bruke:) Felger jeg kunne tenkt meg å hatt om noen kjøper mine! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Faen, fet denne kjerra di gitt!! gleder meg til å se den bli brukt;) - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hvor mye skal du ha for felga?? hvilken størrelse er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg