Tidligere bruker Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Nice update Sugekopp =) Gleder meg til video med bedre kvalitet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hvor mye skal du ha for felga?? hvilken størrelse er de? 9x18front felger og tror jeg 9.5 eller 10.x18 bak MED dekk! går unna for 12k!! Nylakkerte i Kox går mettalic lakk med flakes.. jævli gromt i sollys!! ingen uskeivheter eller risting i dem! ET33 På tide med briller? http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hohohoho Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 :asshole: http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Stein i glasshus? :tannløs: :ex_machin :fatality: - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Er lov å hate bilene sine ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 haha, tatere.. det bildet er jo lissom 3 år gammal eller hva faen det var:) menne ja, skal ha 12.000kr for dekka /felga samlet! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 DA er vi i gang igjen! Til dere som vurderer å bytte ut glass med polykarbonat..!? Sjekk med firmaet FINN LØKEN i ås. http://www.finnloeken.no/ Med godsnakk og litt anbefallinger så fikk jeg en sinnsyk kjeltring pris på plasten! Kan bare si det slik at det ble 3 ganger billigere å kjøpe hos dem enn på ASTRUP. jeg kjøpte 5mm 3x2mplate. dette er akkurat nokk til å dekke alle rutene mine! Spesial verktøy.. en liten bit av tønna jeg laget grill av! Plasten ned på den tønna, og ruta over slik at jeg får den bøyen å tegne etter! Pørrfekt lissom! og... eh... WOLLAH MIN BROR! tææært schpaa kÆbe lizz'm! blabla. ble perfekt! nå kun en feit fuge med sika i kanten! Ruta ble fin buet og spent opp! ikke så mye flex med mindre jeg nærmer meg 200KM/T++ da kan det kave inn men det får gå:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Rått med polykarbonat ruter! Så ut som bra passform. ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Syns den gråfargen du brukte er bøllete, ikke mange med den på S14a. Men jeg sysn også at du burde beholde felgene, de er gromme som de er og passe bra til bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 tjah. joa.. er jo ikke så stygge de jeg har lyst p åheller da.. poenget med dem er at de har større inpress.. bygger mere ut enn de jeg har nå. og om det blir aktuelt kjøper jeg 8 slike.. for å ha alle hjula like Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 finishen på rutene ble JALL med den helvetes sikaflexen! selv om jeg maskerte rundt og prøvde så godt jeg kunne så det ut som en 5 år gammal unges arbeid. men fuck it! løps bil.. race finish!! bakruta var et HELVETE å bøye i 5mm. så den droppa jeg.. kjøpte 3mm plate i dag.. skjære opp på nytt og teste så får vi se om det hjelper:) SNART KAN JEG VASKE BILEN! hahah Bremseskivene mine er nå borra opp bak. og caliperne kommer til uka! planene omstore bremser bak gikk i dass da dette forbanna DEMOKRAT LANDET IKKE HAR HØRT OM FORNUFTIG PRISKRIG! så forløbi blir det originale bremserbak! Laget en mal som skal passe rundt hele skiva! Borres opp med 4mm Ferdig! Så 8mm for å hone opp kanten! [/img] Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 blir ikke ubalanse i skiva når du gjør sånn? du fikk vel ikke forsenkinga lik overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Skiver sprekker ikke utne videre. og skeivheter er ikke et tema overhodet:!) Bakskiver er ikke belastet med så mey stress og varme som framskiver så dette funker det vet jeg! og det hjelper sinnsykt på kjølinga.! bilen har også bestått DB testen i dag! tomgang 97DB, ved ca 4.000RPM har den 93DB og på turtalls sperra 118DB Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg