Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Ok, kan noen hjelpe meg litt her!? Jeg har lyst på DENNE typen folie på kjerra!

 

Utennavn.jpg?t=1179579187¨

 

 

Kan noen trylle med fingra?!

 

Hpim2308.jpg?t=1179579311

 

Hoved stripa skal ikke være rød, men flouriserende rød..! Veldig lik denne! bare ikke oransje!

200sx.jpg?t=1179579377

 

 

eller kom med egne forslag til hva slags farger som KAN passe på bilen

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

19052007004.jpg?t=1179586962

 

ENDELIG! ferdig med bakruta! fy faen for et pes! Selv i 3mm plast ble spent opp no så jævli!!

 

Selv om jeg hadde forspent plasten MOT den gamle ruta med visegrip karosseri klyper og tegnet opp og skjært ut mens den var spent opp..

 

jævla dritt! aldri mere slikt arbe:) frontruta gikk una som GULL!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men for all del IKKE bruk 5mm:)

 

kun til front ruta. og et annet tips JEG dreit meg ut på!! ikke bruk sikaflex mellom ruta!

 

Kjøp sånn "teip" som ser fora ut med sånn gummi. lim dette på karossen der ruta skal sitte og nagle det fast! det blir like tett! og du slipper sika klisset overalt!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei curb, det er nokk ikke denne:) det kan jeg garrantere..

 

Jeg rullet denne seint på kvelden rett inn i garasjen fra tollvesnets razzia garasje.. så denne har du nokk ikke settt med mindre den var oppå lastebilen.. og da var den demontert på vei til bursveising

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår