sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Ok, kan noen hjelpe meg litt her!? Jeg har lyst på DENNE typen folie på kjerra! ¨ Kan noen trylle med fingra?! Hoved stripa skal ikke være rød, men flouriserende rød..! Veldig lik denne! bare ikke oransje! eller kom med egne forslag til hva slags farger som KAN passe på bilen Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 AKKURAT sånn. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 jaja joa. men jeg vil jo ikke ha slike :) vil ha de fåkkings stripene:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 ENDELIG! ferdig med bakruta! fy faen for et pes! Selv i 3mm plast ble spent opp no så jævli!! Selv om jeg hadde forspent plasten MOT den gamle ruta med visegrip karosseri klyper og tegnet opp og skjært ut mens den var spent opp.. jævla dritt! aldri mere slikt arbe:) frontruta gikk una som GULL!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Fa** ikke dumt. Mange lure løsninger her. Tror jeg kopierer fremgangsmåten på rutene dine :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 men for all del IKKE bruk 5mm:) kun til front ruta. og et annet tips JEG dreit meg ut på!! ikke bruk sikaflex mellom ruta! Kjøp sånn "teip" som ser fora ut med sånn gummi. lim dette på karossen der ruta skal sitte og nagle det fast! det blir like tett! og du slipper sika klisset overalt! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 må bare.. bare MÅ! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 for en jævla skuffelse.. se hva jeg MÅ bruke bak.. og hva jeg KUNNE ha brukt:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Det er sol på Jessheim nå, pell deg ut å film litt kjøring! :driving - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Stilig prosjekt dette, så den i jessheimområdet (ligner veldig på denne ihvertfall) et par ganger før du begynte å plukke den helt fra hverandre. Blir artig å se den ferdig og i aksjon. http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 hei curb, det er nokk ikke denne:) det kan jeg garrantere.. Jeg rullet denne seint på kvelden rett inn i garasjen fra tollvesnets razzia garasje.. så denne har du nokk ikke settt med mindre den var oppå lastebilen.. og da var den demontert på vei til bursveising Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Det er sol på Jessheim nå, pell deg ut å film litt kjøring! :driving pfffffft!! det der trenger du ikke å si 2 ganger til meg.. men jeg hakke calipere bak!! ellers hadde jeg vært ute å skakkkjørt den Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 bump!.. Kan jo ikke la de her VAG bilene være på toppen av posten Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 bump!.. Kan jo ikke la de her VAG bilene være på toppen av posten Haha, jævla tulling:D -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg