sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 misunnelig eller?!-..... bumpibump Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 da var midtkonsollen min ferdig,..,. Bensintrykk, EGR og turteller.. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 *Notere enda en ting på lista jeg skal låne fra sugekopp* Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 du fåkke damene mine ass .. you got to pimp your own ones! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Du har å legge ut film når den er på veien. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nå gjenstår det bare å se om du kan bruke redskapen! ;) 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hei! Ser du var på jakt etter folie... send en mail til Kursiv og hør hva de kan tilby av priser. De sender også om ønsket. sjekk ut :: S K I L T H U S E T - KURSIV :: , tror de kan hjelpe deg :) så bruker de nok bare en "mockup" av en S14a her fra byen. Ellers ble midtkonsollen stilig ;-) - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jeg logotrykk på hånden. men det er lissom jævli uaktuelt for min del å bruke 5lapper i folie om dagen. så om et eneste firma vil sponse meg med de stripene mot fet reklame får dem så værsågod å få lov til det:) hehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Venter på svar nå fra par firmaer på spons av dekaler. Håper det blir noe der ass:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 kanke dere photoshop søtninger ta en titt her?! http://www.bilforumet.no/photoshop-forum/168705-trenger-litt-simpel-hjelp-her-nissan-s14a.html Jeg må ha dette klart snart! og jeg får ikke bestemt meg for fargene Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 kanke dere photoshop søtninger ta en titt her?! http://www.bilforumet.no/photoshop-forum/168705-trenger-litt-simpel-hjelp-her-nissan-s14a.html Jeg må ha dette klart snart! og jeg får ikke bestemt meg for fargene Type værdens dårligste bilde.. Skaff større og bedre bilde.. Trenger kanskje ikke være større men bedre kvalitet på bilde hadde ikke gjort noe :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Nei faen folkens. nå er det på tide med litt piss prat her igjen syns jeg! er jo stillere her enn på nettby jo!!! kom igjen. hiv opp no kritikk nå davel!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Da er girkassa ute! gikk rimelig fort unna i natt! til tross for å aldri ha skrudd nissan før, så tokk jeg av girkassa på egenhånd på 55min!! dette er lynkjapt! sinnsykt lett tilgjengelige bolter, fremfor alfaen min der jeg brukte ca 2 dager bare på å demontere alt mulig for å komme til girkassa. Clutchen hentes i kveld som er sponset av EDGE PERFORMANCE i tilegg blir svinghjulet sendt til planing. Letting har jeg ikke bruk for. vil gjerne ha litt moment i motoren ettersom den allerede er veldig responsiv i draget! Den store jakten på riktig kabel! Å koble opp et ettermarkeds turteller system er ikke bare bare hos japsen gitt! I følge skjemaer jeg fant på nettet funker det ikke å koble seg til coilen, eller til turteller utgangen. Den viser bare halvparten av turtallet! Til dere som eventuelt skal montere noe slikt, må dere huske å gå for pinne som er kalt CAS 180DEGREE sensor. Da er også siderutene forran ferdig skjørt ut! Passformen ble poerfekt! men å montere dette er et HELT annet tema! Dette rekker jeg ikke til helgen, så jeg må hive opp nascar netting så jeg får kjørt på fredag! TIL KVERNA! Dette er hvordan du må spenne opp rutene! sett ruta over plasten tegn opp og skjør ut sånn CA så du har mindre plast å kappe! Deretter spenner du den oppp i ruta. husk at plasten på på UTSIDEN av ruta. ikke innsiden. Spenn opp og kapp med stikksak mens den er i spenn. Mye lettere og bedre å la glass ruta lede bladet enn å følge streken! Når alt dette er gjort kan du gå fint over kantene med vinkel sliper for å grade ned skarpe kanter! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 blir bra Robert. får se om du ratter like fælt som du prater nå ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 tror det blir mere morro å se meg kjøre nn å høre meg prate påsan Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg