Radiaki Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hvis du skal ha de dekalene på bilen så syns jeg du skal lakke den hvit. Feit bil, men buret tror jeg ikke vil holde. Han har da bygget bilen for bruk på bane, samt lisensiert kjøring i driftbattle, så selvsagt skal han beholde buret :) (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tallak Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 PS: Er det ikke på tide å kaste ut den NoFear plakaten snart? It's so 90's.... :popcorn A- (PS: Jeg har en bedre du kan få!) ¤¤!Gi GASS - ALLTID!¤¤ T A L L A K.no ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Dragon Alliance Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Han har da bygget bilen for bruk på bane, samt lisensiert kjøring i driftbattle, så selvsagt skal han beholde buret :) lol.. lese tenke og skrive.. prøv det neste gang^^ Trur ikke buret vil holde. (ved kræsj osv) ikke beholde^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 jeg vet at buret vil holde. kan du venligst komme med noen fakta som tilsier at det ikke skal holde? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ikke begynn å diskuter det buret igjen da.. Det har vært oppe før! -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 når det gjelder det derre satans buret vil jeg gjerne at du kommer med et KONKRET grunnlag som tilsier at dette buret ikke vil holde..?! Dette vil jeg gjerne se og lese og få komentert tilbake til deg! for det er bare tull! flere med godt øye innafor bilsport håndboken har vært å titta på bilen og kunne ikke se at noe som helst her er galt!. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hva var trikset for å få til de lufterillene i panseret uten å krølle det til? Snasent. PS, jeg er spent på hva bilen veier.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Drama! - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 drama kan man faen meg si det er!! nå er banekjøringa i morgen ATTER EN GANG!!! fucked! fordi de jævlacaliperne bak er forsinka...! får ikke henta dem før i morgen i drammen! har jeg så jævli flax får jeg muligens prøvekjørt den til helgen! men YAAAAAAH! så gøy å kjøre på gata...... NOT! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 drama kan man faen meg si det er!! nå er banekjøringa i morgen ATTER EN GANG!!! fucked! fordi de jævlacaliperne bak er forsinka...! får ikke henta dem før i morgen i drammen! har jeg så jævli flax får jeg muligens prøvekjørt den til helgen! men YAAAAAAH! så gøy å kjøre på gata...... NOT! Den er kjip =/ Men hvorfor i drammen om jeg tør spørre? Handla av thomas/edge? Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Thomas fikk tak i brukte calipere for meg av en type. og først er han typen treg som faen med å sende dette, og så er det posten som kuker med å bruke en hel uke med å sende pakka innenlands! Har ikkeno med Thomas å gjøre, han er bare mellom mann Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 wuuuÆÆÆ! denne bilen var rar å kjøre:!) hehe men pokker eer galt med clutchen min...!? Slurer på 3 jo.. PÅ VÅTT! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hehehe. DIGG bil da, morsomt å se den i virkeligheten onfiredevi Kult sugekopp, null fjæring, stiv som fy, dødsbra look, digga spoilern med skikkelig vinkel, bygd bilen perfect på mange måter, hehe. Har fulgt med jevnt på prosjektet, og er glad det finnes gærninger som deg, mvh en som kjørte grønn gyngestol :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 haha, var DET deg ja:) haha.. velkommen i gynge stolen din:) tror vi til neste treff skal lage autovern på banen så du holder bilen innafor dem som en sprettball.:) hhahha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Kult å se bilen, kjente den igjen på panseret, hehe. Du så litt småseriøs ut på den siste runden, da du kom bredt med godt over en meter lang flamme ut av eksosen. onfiredevi Like etterpå detta: Har fler bilder hvis du er intr, men blir ikke noe redigering før i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg