Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

kaz, Du som sto nede i S svingen?!? synd du ikke fikk med deg den i stste runda:) jeg FØLTE at alt runt meg på venstre siden ble oransje, titta så vidt i speilet så så jeg bare en meter med flammer som grilla på sia.. faen så fett:)

 

Tøft bilde:) Thanx

 

Om du er intressert kan du bare sende bilder ut på en server og gi meg url, eller zippe og sende på hotmail:)

 

har msn. monsterfoot@hotmail.com

 

 

bilen fungerte som faen.. Bortsett fra at jeg må lage meg catchtank! Utpåkvelden begynte jeg å slite fært med bensintilførsel. Ellers så må jeg bare lære meg å kjøre bilen skikkelig! Dette var jaggu gøy som f:) første turen min på bane igjen siden september. nesten glemt hvor kult det var i løps bil hehe

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i går vøtt på vei hjem fra rudskogen. Mellom skedsmo og sharifs møter jeg på en annen S14a og en S2.

 

Det endte jo med at vi alle 3 bare gassa på. Jeg traff værtfall turtalls sperra i 5 giret så det vil si at jeg var oppe i rundt 250 på den tia jeg nærma meg berger.

 

Det som var morsomt er at i den farte så jeg frontruta var fin å stiv, bakruta begynte å kave utover fordi lufta kommer inni bilen pga manglende sideruter forran Vingen var fin å stiv og på plass.. MEN! Panseet heva seg med 10cm midt på bilen! jeg bøyde opp front flippen!:)

 

Tror jeg må montere en låsefinne helt i fronten også:) satan det var skummelt å se hele panseret lette så mye.

 

Minna meg litt om den ufattelig stygge eclipsen med den bula panseret...:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så må jeg bare lære meg å kjøre bilen skikkelig! Dette var jaggu gøy som f:) første turen min på bane igjen siden september. nesten glemt hvor kult det var i løps bil hehe

http://www.bilforumet.no/streetmeet/168845-streetmeet-ingierstrand-lordag-26-mai-klokken-20-00-a.html

 

Fin anledning til å finpusse kjørekunnskapene dine litt (selv om de sikkert er upåklagelige). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen å gøy det er å se at bilene endelig er i bruk! Du får det faen meg til hver jævla gang:)

 

Etter å ha sett det bildet over her, tørr jeg påsta at det er en av de kulere S14 her til lands..

 

Noen som har flere bilder eller?:D

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir desverre ingen ingierstrand på meg i dag. bilen var nyvasket og gjort klar for det i dag men shit happens!

 

Mest sannsnylig varmeskjært, og toppen kaka letta panseret mitt etter bomringen på ulevåll... Fett å kjøre 90 og se bare en blå plate forran seg.. GEZ!

 

mere info kommer

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit happens Robert, stå på videre. :) Jeg fikk bilen min på veien idag, og nå er det lokal tåke her :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Froode? Er ikke du som er typen til katarina?haha

 

Neimann er ikke det som er problemet!

 

Saken har seg slik, at jeg monterte bensintrykks regulator på morran, og skulle til drammen for å få mappet den med en kompis.

Etter å ha vært der måtte jeg reise tilbake igjen og tenkte at jeg tar dette en annen gang..

 

Kjørte faktisk helt rolig hele veien fra drammen og til lierbakken da jeg merka at det lukta svidd i bilen, av typen Eksos bandasje som brenner seg til, merkelig tenkte jeg. høyeste tempen jeg har hatt hittil var på rudskogen, og det skal ikke lukte mere..

 

Sjekker tilfeldigvis på EGR, Satan, den sto på litt over 950 grader!

 

WHAT THA FUCK!?.. Sjekker på resten av målerne, olja sto på bortimot 130grader.. Hvordan faen kan dette ha seg til!

 

Stopper ved liertoppen og da var bilen i ferd med å koke.

Leita og fant ut at vakum slangen på bensintrykksregulatoren hadde hoppet av. dvs at han da må ha fått for lite bensin.

 

MEN! Bilen tydet aldri på mager blanding. AFR viste fet blanding under kjøringa og bilen nøkket aldri!

 

Så jeg sto jo der da og vente i 30min for å få kjølt ned så fortsette turen hjemover. etter ca 1min på startern fyra den... med MYE hvit røyk ut av potta!.. Topp pankninga hr ryki uten tvil

 

Problemet nå er at helt siden bilen kokte over har jeg sliti med å få ned varmen på olja.. Bare etter 2km med rolig kjøring har olje tempen gått opp med 60grader,. dvs at den IGJEN nærmer seg 120.

 

SLik har jeg måttet stoppe 6 ganger hele vien frem til ullevåll. rett før bomringen der stoppa jeg en siste gang for å sjekke. ringer muttern og ber hu møte meg på storo for å kjøre meg hjem så jeg kan hente lastebilen og hive den på planet

 

Til min forbanna fortvilelse irritert og stressa som jeg er, så glemmer jeg å sette på panserlåsen forran.. Tapper 1, 2 og på vei til å hive i 3 etter bomringen BÆM! sier det. og alt jeg titter i er panseret. den bretta seg over frontruta. Morsomme er at jeg akkurat da forbikjørte en bil og holdt på å ta igjen en, han visste jeg ikke hvor var., men fikk heldigvis hivi meg fort på veiskuldern og stoppa.

 

Opp på panseret, sparka det ned, så kom jaggu snuten.. "God dag, Hva er grunnen til at du står her?!" Vær litt uheldig sa jeg. bilen kokte, jeg glemte å hive på panserlåsen og som du ser nå har jeg panser vogn frontrute..

 

"Uffda.. Ja dette var jo dyr morro, men du kommer deg videre på egen hånd?" Jada sjef. Er på vei nå!

"det er bra! Kjør pent"

 

Så reiste dem:) hah.. slapp jeg å få bot for det å lissom!

 

GEEEEEEZ! denne dagen har vært fucked up! nå er jeg så M A X lei

Hele forrige uke har jeg skrudd som faen BARE for å rekke bauda treffet! jeggu gjorde jeg det, men igjen gjeld strøk jeg på Løyve eksamen i transport fag og er blakk som en nigeriansk hore...!

 

 

Faen nå erre fri fra bil i noen uker ass!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår