RR... Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Det var trist etter så mye jobbing ! Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret: Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Huff får vondt av meg av å se på panseret.. Alle nye bygg har vel sine barnesykdommer :) - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ok, nettop startet bilen igjen! starta op første.. Ingen ulyder, ingen hvit eksos. men blir fort varm både i OLJE og vann.. Hvordan kan det ha seg? Tokk en komptest 5, 5,5 6 og 7 bar var det på stempla.. Synes dette virka jævli lact og jævli varierende! Selv på tomgang gikk olje tempen betydelig opp! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Momo, drit nå i panseret, det er horseshit. det skaffer jeg provto Men problemet er motoren. Om det er betydelige skader på den nå er den siste mnd min helt bortkasta.. i tilegg har livet mitt forandra seg nå da jeg ikke får kjørt med min egen scania da jeg ikke får løyve pga. stryki eksamen!:) NOEN SOM HAR LYST PÅ EN FET SCANIA:)?!?!? :) 500k upfront, og resten tar du på leasing. Ca 1.4mill Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Dæven så mye uflaks du har hatt sugekopp! Men var DRITFETT å se den på rudskogen, er det driftbattle 3 juni ¨på rudskogen el? Faen at du ikke har den kjørbar da isåfall. Det skulle du. Panser som blåser opp har skjedd meg TO ganger ass. Ene gangen var det glassfiber panser som jeg glemte å sette hoodpinsa på, og andre gangen var i vinter på en sierra, med rusten panserlås. Gikk ikke i lås, smadra frontruta og MASSE GLASS i trynet :uhhmmwhat?: Så veit åssen den følelsen er. Bra du har lexan rute, slippe det knuste glasset. Nice at bilen funka så bra i høy hastighet da! Syke mann :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 hadde vært værre om den letta i 250 ja) HA HA ! da hadde jeg stryki med ass Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Dette var sure greier! Merkelig med den oljetempen. Må vel være noen indre friksjoner som skaper disse temperaturene. 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 noen mener at det kan kome av brent stempel, dvs at flammes går ned i bunnen og varmer olja.. Aner ikke.... Skal få dette sjekka!/ Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Så det ble såpass med problemer ja, synd det der.. bilen er jo helt sjef! Håper det årner seg jaffal...!! Hyggelig å hilse på btw :) '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kjipt det her ja, Kondolerer så mye. Glemte selv panserlåser i fjor og resultatet ble nytt panser og frontrute. Åssen AFR kjørte du på da, hvor mye lader du. Stå på videre du har viljen å kunnskapen til å få det her isammen igjen;) I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 AFR er jeg litt usikker på hva heter er i samma serien jeg har av de her andre målerne.. problemet er at jeg stoler blindt på den. burde nokk hatt bredbåndslambda og testa med etter at jeg monterte FPR på bilen.. Akkurat nå lader jeg 1.05 :) altså rett over 1 bar da.. gikk opp fra 0.9. Lars, yah. hyggelig å hilse på. men kvelden gikk bare nedover:) hehe Fy faen det hagla stein av bilen din da du bremsa ned for rundkjøringa!... Vært ute i en sandfelle eller?! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Off, får vondt i magen av å se på bilen... Du skal vel plukke motoren i deler nå før du tar knekken på noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kjøp deg volvo så slipper du så mye problemer ;) Kjerra så jo fet ut den. Får sitte på en tur når du får den i stand igjen. 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kjøp deg volvo så slipper du så mye problemer ;) Kjerra så jo fet ut den. Får sitte på en tur når du får den i stand igjen. Volvo? ikke problemer? hehe... faen er jo den biten på forumet det er mest aktivitet på med tanke på akkurat dette med problemer på diverse smørgåser... Håper ting ordner seg for deg snart da robert... kjedelig å sitte med en scania du ikke kan bruke... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ting går ikke helt din vei nå skjønner jeg.. Synd å få sånne problemer så tidlig.. Men detta vet jeg du fikser! Synd med tanke på scania også.. 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg