Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, nettop startet bilen igjen! starta op første.. Ingen ulyder, ingen hvit eksos. men blir fort varm både i OLJE og vann.. Hvordan kan det ha seg?

Tokk en komptest 5, 5,5 6 og 7 bar var det på stempla..

Synes dette virka jævli lact og jævli varierende!

Selv på tomgang gikk olje tempen betydelig opp!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momo, drit nå i panseret, det er horseshit. det skaffer jeg provto

Men problemet er motoren. Om det er betydelige skader på den nå er den siste mnd min helt bortkasta.. i tilegg har livet mitt forandra seg nå da jeg ikke får kjørt med min egen scania da jeg ikke får løyve pga. stryki eksamen!:)

NOEN SOM HAR LYST PÅ EN FET SCANIA:)?!?!? :)

500k upfront, og resten tar du på leasing. Ca 1.4mill

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Dæven så mye uflaks du har hatt sugekopp!

Men var DRITFETT å se den på rudskogen, er det driftbattle 3 juni ¨på rudskogen el? Faen at du ikke har den kjørbar da isåfall. Det skulle du.

Panser som blåser opp har skjedd meg TO ganger ass.

Ene gangen var det glassfiber panser som jeg glemte å sette hoodpinsa på, og andre gangen var i vinter på en sierra, med rusten panserlås. Gikk ikke i lås, smadra frontruta og MASSE GLASS i trynet :uhhmmwhat?:

Så veit åssen den følelsen er. Bra du har lexan rute, slippe det knuste glasset.

Nice at bilen funka så bra i høy hastighet da! Syke mann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det her ja, Kondolerer så mye. Glemte selv panserlåser i fjor og resultatet ble nytt panser og frontrute.

Åssen AFR kjørte du på da, hvor mye lader du.

Stå på videre du har viljen å kunnskapen til å få det her isammen igjen;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AFR er jeg litt usikker på hva heter er i samma serien jeg har av de her andre målerne.. problemet er at jeg stoler blindt på den. burde nokk hatt bredbåndslambda og testa med etter at jeg monterte FPR på bilen..

Akkurat nå lader jeg 1.05 :) altså rett over 1 bar da.. gikk opp fra 0.9.

Lars, yah. hyggelig å hilse på. men kvelden gikk bare nedover:) hehe

Fy faen det hagla stein av bilen din da du bremsa ned for rundkjøringa!... Vært ute i en sandfelle eller?!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg volvo så slipper du så mye problemer ;)

Kjerra så jo fet ut den. Får sitte på en tur når du får den i stand igjen.

Volvo? ikke problemer? hehe... faen er jo den biten på forumet det er mest aktivitet på med tanke på akkurat dette med problemer på diverse smørgåser...

Håper ting ordner seg for deg snart da robert... kjedelig å sitte med en scania du ikke kan bruke...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår