Pedal to the metal Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 "bare" å dra av toppen nå da..faen så kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Lars, yah. hyggelig å hilse på. men kvelden gikk bare nedover:) hehe Fy faen det hagla stein av bilen din da du bremsa ned for rundkjøringa!... Vært ute i en sandfelle eller?! Yeh, var jo kjipt det... ta deg en uke fri så kanskje du får litt motivasjon tilbake. Var å herja litt på noen grusveier på vei hjemover, så det lå vel litt grus oppimellom. My bad ;) Så brutalt ut da du kom sidelengs ut fra YX der, i bakspeilet. Han i Merca var vel ikke like happy! Haha :D '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 haha:) Uke fri jah.. duh jeg har jobba så lite nå i det siste pga den jævla bilen at jeg snart ikke moittar lønning til neste mnd:)! hehe yx'en var bare et lite pådrag. jeg HÅPA på at du skulle rett frem i rundkjøringa jeg begynte å kjøre klar clutchfoten i 2 giret for å legge ut i rundkjøringa men jaggu skulle du stoppe og svinge;) haha.. huff.. blir sååå umotivert av å se på bilen igarasjen ass.. æsj Lars du får droppe en tur innom i morra da vettu så får du se:) er det pent vær fyrer jeg opp en grillings Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Huff.Dette var kjipt... Føler med deg. Har litt problemer for tiden jeg også, men der er uheldigvis onkel blå innblandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Meget rå bil du har bygget! Synd med all uflaksen på få dager da! Så Luxen du har bygget sto parkert på Sparbu,fyy flate for en rå bil!onfiredevi Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ikke ofte folk kan skilte med slik uflaks på en dag. Lenge må du vente før du får ta opp igjen den løyveprøva a? For du får ta den opp igjen?! - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 ER DET NOEN HER som har bilder av den jævla bilen min på rudskogen!? dette er faen meg utrolig at dem som har tatt bilder ikke kan dele dem med meg, hvorfor faen ta bilder da i grunn!? Det er lenge til det blir å se denne bilen på bana igjen fordi jeg fortiden er lei av bil.. men hadde vært greit å kunne få med seg NOEN minner av den ene dagen jeg fikk kjørt den! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 du kjenner regelen som du laga rdl, finnes ikke bildene var du aldri der. fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Faen, triste greier detta her, alt på så få dager... Men du må da få tatt opp den løyva? og bilen får du orden på. Vet godt hvordan det er å være lei av bil.. min blå fare står i gården her med gåen toppakning, og skal få lov til å stå til advokaten er ferdig med å straffpule tøsa som solgte den til meg... sukk. - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr max Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bilen din har jo blitt meget bra da, men så synd at du ikke får kjørt på DB til helgen. Hadde jo håpet at vi skulle ligge side om side, med mine flammer inn side vinduet ditt. Hadde deg ikke vært lurt å konse litt mere på den løve lappen,? en den S14a, som du bruker alle kr å tid på ellers?? Men stå på, så kan jeg legge deg i flammer å blå røyk, en annen gang jeg. :ratatatat http://www.oljelageret.no http://www.bsbildeler.no http://www.e18dekksenter.no http://www.dekorima.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hva med at du heller konsentrerer deg med å holde deg innafor de 2 curbene på bana i stedet for å pløye åkern på utsiden lindgren:) Jævla sand råner! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ting går ikke helt din vei nå skjønner jeg.. Synd å få sånne problemer så tidlig.. Men detta vet jeg du fikser! Synd med tanke på scania også.. "Karma" kalles det :D Du får ha lykke til Robert, høres ut som en "midtlivskrise" dette her.. ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Utrolig kjipt det her Robert. Håper du får finner ut av problemet med motoren. Håper du får fart på løyva di også. Slik at du kan få brukt scaniaen. Lykke til. Føler med deg. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 faen da fdolx. ikke synes synd på meg nå da.. im just pissed of for a few days and back again as a bee on drugz:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg