Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lars, yah. hyggelig å hilse på. men kvelden gikk bare nedover:) hehe

 

Fy faen det hagla stein av bilen din da du bremsa ned for rundkjøringa!... Vært ute i en sandfelle eller?!

Yeh, var jo kjipt det... ta deg en uke fri så kanskje du får litt motivasjon tilbake.

Var å herja litt på noen grusveier på vei hjemover, så det lå vel litt grus oppimellom. My bad ;)

Så brutalt ut da du kom sidelengs ut fra YX der, i bakspeilet. Han i Merca var vel ikke like happy! Haha :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha:) Uke fri jah.. duh jeg har jobba så lite nå i det siste pga den jævla bilen at jeg snart ikke moittar lønning til neste mnd:)!

 

hehe yx'en var bare et lite pådrag. jeg HÅPA på at du skulle rett frem i rundkjøringa jeg begynte å kjøre klar clutchfoten i 2 giret for å legge ut i rundkjøringa men jaggu skulle du stoppe og svinge;) haha..

 

 

huff.. blir sååå umotivert av å se på bilen igarasjen ass.. æsj

Lars du får droppe en tur innom i morra da vettu så får du se:)

er det pent vær fyrer jeg opp en grillings

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET NOEN HER som har bilder av den jævla bilen min på rudskogen!?

 

dette er faen meg utrolig at dem som har tatt bilder ikke kan dele dem med meg, hvorfor faen ta bilder da i grunn!?

 

Det er lenge til det blir å se denne bilen på bana igjen fordi jeg fortiden er lei av bil.. men hadde vært greit å kunne få med seg NOEN minner av den ene dagen jeg fikk kjørt den!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, triste greier detta her, alt på så få dager...

 

Men du må da få tatt opp den løyva? og bilen får du orden på.

 

Vet godt hvordan det er å være lei av bil.. min blå fare står i gården her med gåen toppakning, og skal få lov til å stå til advokaten er ferdig med å straffpule tøsa som solgte den til meg... sukk.

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din har jo blitt meget bra da, men så synd at du ikke får kjørt på DB til helgen. Hadde jo håpet at vi skulle ligge side om side, med mine flammer inn side vinduet ditt. Hadde deg ikke vært lurt å konse litt mere på den løve lappen,? en den S14a, som du bruker alle kr å tid på ellers?? Men stå på, så kan jeg legge deg i flammer å blå røyk, en annen gang jeg. :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går ikke helt din vei nå skjønner jeg.. Synd å få sånne problemer så tidlig.. Men detta vet jeg du fikser!

 

Synd med tanke på scania også..

 

"Karma" kalles det :D

 

Du får ha lykke til Robert, høres ut som en "midtlivskrise" dette her..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt det her Robert. Håper du får finner ut av problemet med motoren. Håper du får fart på løyva di også. Slik at du kan få brukt scaniaen.

 

Lykke til. Føler med deg.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår