sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 videoklipp av de 10 første rundene.. klipt mellom http://rdlx3m.com/file/s14_rudskogen.wmv Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 dæven teken har du også:D knall kjøring feet bil. synd det gikk som det gikk:( http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hva er denne metallyden som er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hehe hørte den noen ganger jeg også. og til og tenke på at det var første gangen din med right hand så er det imponerende bra:D http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 fet kjøring;) dette kunne du:D til å være første gang vel og merke.. - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hadde hvert mye morsomere å sett deg på tørra da :) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg mener selv at det hadde vært MYE mere morro på tørra. men det har seg slik at ja det var første gang på bane med RHD: som i grunn ikke er så mye te unskyldning, men det jeg sleit med var Fuelcut. jeg MÅ ha catchtank med fuelcellen. harka som faen i høyre svinga spes etter langstrekka! og clutchen slura på 3 giret.. NY 6 puck.. Hvordan kan det ha seg? hadde det vært tørt tviler jeg på at jeg hadde fått lekt meg så mye for den bilen har MYE grep! tror ikke jeg skal kjøre gris med de bakhjula mere væffal. Hugger som et helvete selv på vått.. slepper jeg gassen i slædd så skader jeg meg selv i setet:) Den lyden som høres ut som en bjelle er bare Eksosen som vibrerer intil karossen.. Jeg slipte ikke nokk.. få av 5mm til så blir det bra.!:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg mener selv at det hadde vært MYE mere morro på tørra. men det har seg slik at ja det var første gang på bane med RHD: som i grunn ikke er så mye te unskyldning, men det jeg sleit med var Fuelcut. jeg MÅ ha catchtank med fuelcellen. harka som faen i høyre svinga spes etter langstrekka! og clutchen slura på 3 giret.. NY 6 puck.. Hvordan kan det ha seg? hadde det vært tørt tviler jeg på at jeg hadde fått lekt meg så mye for den bilen har MYE grep! tror ikke jeg skal kjøre gris med de bakhjula mere væffal. Hugger som et helvete selv på vått.. slepper jeg gassen i slædd så skader jeg meg selv i setet:) Den lyden som høres ut som en bjelle er bare Eksosen som vibrerer intil karossen.. Jeg slipte ikke nokk.. få av 5mm til så blir det bra.!:) Ikke helt plant svinghjul ? Hørte du slura forbi oss når vi stod ved depo :) Jeg hadde problemer med at et firma ikke hadde greid å planet svinghjulet mitt ifjor, slura som faen noen ganger, og med biff cluth 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Svinghjulet er plana.. det er 400hk 6puck clutch, griper ikke for en femmer! på vått ass!! herregud så jævli! Syns ikke det er futt nok i trykkplata. virker som om lamellen er for tynn Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Svinghjulet er plana.. det er 400hk 6puck clutch, griper ikke for en femmer! på vått ass!! herregud så jævli! Syns ikke det er futt nok i trykkplata. virker som om lamellen er for tynn Ikke vet jeg, min var jo også planet, men bare ikke planet rett. Min sluret i 2 gir med 500-600 hk centerforce clutch... Uansett så finner du det sikkert fort ut :) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 imponerende kjøring til å være "first timer"!! tror dette blir bra! 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ser du sleit litt med å finne girspaken av og til, men det skulle jo bare mangle når det er første gang du kjører RHD.. Men dem andre viker jo unna deg, så du kan jo ikke kjøre så altfor dårlig vertfall ;) Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 endelig en bil som jeg kan leke litt andre med:!) hehehe sleppe å være den slura på bana no mere Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ja, den gikk ganske greit så det ut til :) Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 nja.. brukbart.. sleit med litt feste til tider. men når det først tokk tak da TOKK det tak.. Fikk meg noen overraksleser da jeg avbrøt slødd osv. fy faen ræva setter seg så får du sleng i hele kroppen! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg