Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

nå er det ikke så jævelig og kjøre høyrestyrt som alle skal ha det til, men det var veldig bra kjørt:)

Foresten? skulle ikke du kjøre nordic supercar og ikke drifting?

Synd med det panseret, for det var jævelig fett. Fikser du det eller kjøper du et i glassfiber eller karbon?

Men hvor mye gamp tror du at du hadde når du kjørte(når bilen funka. hehe)? For edn så ut til og gå greit må jeg si.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal ikke si at det er mere enn max 260-280 på hjula kan være mer eog kan være mindre.. men det er faen te drag i den

som sagt jeg har lekt meg med en m3 i frankrike på en distanse på 70km. og han hadde ikke nubbsjans i helvete i noen av pådraga 120 og opp til 250. vet ikke. selv synes jeg den går godt. men jeg synes det er WAY 2 mye grep i den!

selv i 2 gir må jeg clutche ut for at den skal sleppe.. setter seg så jævli med en gang.

RHD er jævli å kjøre til banebruk når man ikke har gjort det før:) spes når du er i slædd og skal gire.. og lissom ikke avbryte slædden:)

Noen ganger går det perfekt andre NOOOOOOOT!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkenoe av nordic. bilen er ikke bygd i forhold til specen dems. jeg valgte heller noe mere fritt og da passa driting! men jeg vet nå ikke hvor mye jegj får kjørt av det heller i år. hele sesongen er i das. men å se på privat treff hell yeah!

panseret er kasta. ikkeno å hente der.. mest sannsynlig blir det enda et orig panser på samma måten. denne gangen behodle avstiverne.. er sketchy i høy hastighet ass.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RHD er jævli å kjøre til banebruk når man ikke har gjort det før:) spes når du er i slædd og skal gire.. og lissom ikke avbryte slædden:)

Noen ganger går det perfekt andre NOOOOOOOT!

Det som er fint på bane med rhd er at du sitter på innern, for de fleste baner går med klokka, men som du sier: når man styrer OG girer så blir det noen ganger for mye. Grab the door.. hehe

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs vel litt på hvor mye du har kjørt det på gata også da.. kjører du det hver dag på gata er det nok 0 stress å kjøre på bane.. men skjønner frustrasjonen din sugekopp.. og du lærer deg det nok fort i løpet av sesongen :) gir deg 2 bane kjøringer til før du har den inne ;)

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. i følge filmen så synes dte ikke slik i bilen hørte jeg et dunk, men det tror jeg kan være eksosen hans som traff curben. og noen så at fangern min rørte på seg

Uansett så er ikke dette min feil. den diskusjonen holdt vi på en annen tråd, der forlk ikke eier banemoral og tenker på seg selv med å først å fremst komme seg forbi biler som har snurrret.

I dette tilfelle skulle han STOPPET og latt meg kjøre når han så at jeg var der, eller kjørt bak meg!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår