grubbel Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg vet ikke. i følge filmen så synes dte ikke slik i bilen hørte jeg et dunk, men det tror jeg kan være eksosen hans som traff curben. og noen så at fangern min rørte på seg Uansett så er ikke dette min feil. den diskusjonen holdt vi på en annen tråd, der forlk ikke eier banemoral og tenker på seg selv med å først å fremst komme seg forbi biler som har snurrret. I dette tilfelle skulle han STOPPET og latt meg kjøre når han så at jeg var der, eller kjørt bak meg! du er mr banemoral evnt dobbeltmoral? du kunne jo sluppet han forbi og SÅ lagt en sladd om du så en som ville forbi? dette er ikke racing, det er amatør-kjøring, slipp forbi, vis hensyn. fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 jay : så du hvor langt bak han var? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 off synd at det skal være sånne folk på banen.. HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 du er mr banemoral evnt dobbeltmoral? du kunne jo sluppet han forbi og SÅ lagt en sladd om du så en som ville forbi? dette er ikke racing, det er amatør-kjøring, slipp forbi, vis hensyn. Er en grunn til at det tok tid før han kom da.. slepper ikek forbi folk som ligger en rettstrekke bak for å legge ut en sladd.. 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Nice kjørt sugekopp.. Å slik jeg ser det. Så er jeg enig i at cossien skulle ha slakka av for deg. Gleder meg til å få se mer film. ( om du har? ) Lykke til med å få bilen på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Fet kjøring sugekopp! :D Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ser ut til at det blir lite aktivitet fremover nå.. Nå er jeg i så jævli penge krise pga. Scanian som suger meg for 22k i mnd UTEN at jeg får tjene penger på den. så jeg har ordna meg en jobb til nå! Welcome tomwil! Blir kjrøende på Kontaineren i noen mnd nå .. så tilbake igjen til 18 timers dager.. Bilen blir satt på hylla til da! Talast och tutast! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 grom bil du har!^^ men han i cossien burde vel slakka på der. han har spilt litt mye nfsu virker det som:P grom lyd i bov/dump, el hva det er? hvorfor sånn pipe lyd liksom?:P lurt litt på det ei stund. -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser ut til at det blir lite aktivitet fremover nå.. Nå er jeg i så jævli penge krise pga. Scanian som suger meg for 22k i mnd UTEN at jeg får tjene penger på den. så jeg har ordna meg en jobb til nå! Welcome tomwil! Blir kjrøende på Kontaineren i noen mnd nå .. så tilbake igjen til 18 timers dager.. Bilen blir satt på hylla til da! Talast och tutast! har ikke vurdert å prøve å leie ut scaniaen imenst da ? :) 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 jeg trenger update.. jeg er innom BF baaaaare for og se på dette prosjektet.. shamooooon http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 skal se om jeg får tatt av toppen i helga.. i går var jeg oppe kl 04:30, reiste på jobb, jobbet frem til kl 00:00 hjemme igjen halv 1 på natta. så sove. nå var jeg oppe kl 06, på vei ut døra NU! så er vi pån igjen...:) nesten deilig å jobbe så lenge om det er digg vær såfall.. nå regner det om faen her.. regner med at dagen blir helt jævli å jobbe i dag.. slitsomt med drittvær Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Synd å se hva som har skjedd men det fikser du... Bedre vær i vente så da kommer arbeidlysten tilbake=penger=mer bil.... Lykke til videre, dette er et fett prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 blir en del forandringer i lOoken også! bilen skal droppees ned ennå 3-4 cm til og framfangern skal byttes ut! Synes at den ser ut som en skyskraper! Visste at dette bodykitet ville se faen ut! HELVETE TA MAGIC STYLING for å klare å sende feil bodykit! k3wk! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 lindgren... Ser at du har interesse av ofroad? kunne jo sagt i fra så skulle du fått en pris av meg på hiluxen..........! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 ooouch:P 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg