Skrotnisse Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg var nokk ikke der desverre... Motoren er havarert for en uke siden. har vært jævli umotivert til å fixxe ennå.. og nå har jeg fått kyssesyken.. perfekt lissom.fikk til og med tilsendt gratis biletter inn på bana... men fikk jo ikke blitt med. anyway! JEG TRENGER ET s14A panser............ Og er det noen her som vet om en E34 3.8l M5 motor til salgs for en fornuftig pris? Motor, girkasse og ledningsnett! 3,6 er vel litt bedre....hvorfor ikke kjøpe en delebil fra tyskland? ikke så dyre der nede. sjekk mobile.de Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit: - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 SS Perfomance har vel en Evo med Bimmer motor, hvorfor ikke en s14 med Bimmer motor og? stå på sier jeg! :p -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Er jo bare å bruke det en liker best sjøl. men vil ikke en tung Rekkesekser rote til vektbalansen i bilen endel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hvilket land og merke den kommer fra driiiiiiiiiiiiter jeg i. om det passer seg eller ei. snakker om en herje vennlig motor mec 340hk og mye moment originalt som koster meg mindre enn å overhale den jeg har Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit: fy faen mann der traff du spikern på utsiden av veggen... TYPE R !?!?!?!? WANKEL!?! hvem faen bruker no slikt!? YYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWW!!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit: en type-r motor har jo lavere moment enn hestekrekter. og en wankel er jo ikke akkurat kjent for holdbarhet. ja du dette var et godt forslag. bmw sine m-motorer er vel det beste og mest holdbare man får tak i uten og måtte forsterke noe som helst... Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit: wankel handler om finesse å kjøre egenskaper.. føler ikke helt at denne bilen er lagd for det.. å en turtallsvillig type-R motor??? har du spist kongler? hvem i sitt rette sinn setter en V-tec motor i en sx.. det der var bare tullball.. nei gå for en stor sekser helst med turbo.. blir det m5 motor trenger du ikke turbo heller da.. men jeg hadde vel gått for skyline eller supra motor.. da har du ihvertfall ikke det problemet med at du ikke får ut nok power.. og siden du ikke trenger å trimme SÅ mye er det også ganske holdbart.. just my 5 cents HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Rödblokk for fan! neida, seriøst forslag: RB25DET - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 satt å lekte med tanken ja. hvorfor faen er folk så jævla optatt av V8 fra amerikanske biler når det finnes ting som er MYE bedre enn det:) Fordi folk har iq på 50 :) Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit: Da har du ikke mye peilig på bmw motorer :) Tåler en god del julig og har grei effekt i dem, spesiellt med turbo. Har dessuten litt moment også i motsettning til sånn "mopedmotorer" (Før folk skriker ut, har ingen ting imot mopedmotorer :) ) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmeland Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Alt med måte da! Bmw motor i en japsebil blir bare helt feil. Iallefall når Nissan har så gode motorer som RB25DET og RB26DETT Sleng oppi noe sånt så ordner det seg vettu ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 eller bare importer deg en M5 og drift i den =) PÅ BMW treffet var det en banespec'a M5 som gikk, den hadde ikke skilter og den var pure racing :) Hehe :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Gjør det!!! mye fetere med folk som faktisk prøver noe nytt =D Merke og land....samme fan det vel! Og det jeg har vært borti av bmw holder som faen;) ikke som disse 200 motorene og masse anna greier som det ryker pakninger og ting svir og sjærer seg i hytt og pine... stå på! Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 BTW hva er grunnen til at motoren røk egentli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hvis du gjør alvor ut av det, så sørg bare for skikkelig kjøling... Har selv nettopp bytta motor i den gamle 325'en min etter at sylinderen var full av vann... De tåler koking ekstra dårlig, rekkeseksere er jo lange og jævlige så. Men, dødskult når det funker, og skulle gjerne ha gjort noe tilsvarende M-motor swap selv! Eller bare kjøpt en E-36 M3 med 320 hestern, så en original 4-dørs i sverige til salgs for 60000 svenske... onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg