Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Jeg var nokk ikke der desverre... Motoren er havarert for en uke siden. har vært jævli umotivert til å fixxe ennå.. og nå har jeg fått kyssesyken.. perfekt lissom.

fikk til og med tilsendt gratis biletter inn på bana... men fikk jo ikke blitt med.

 

anyway!

 

 

 

JEG TRENGER ET s14A panser............

 

 

Og er det noen her som vet om en E34 3.8l M5 motor til salgs for en fornuftig pris? Motor, girkasse og ledningsnett!

 

3,6 er vel litt bedre....hvorfor ikke kjøpe en delebil fra tyskland? ikke så dyre der nede. sjekk mobile.de

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro

 

Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper

 

Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit:

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro

 

Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper

 

Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit:

 

 

 

fy faen mann der traff du spikern på utsiden av veggen...

 

TYPE R !?!?!?!? WANKEL!?!

 

hvem faen bruker no slikt!? YYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWW!!!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro

 

Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper

 

Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit:

 

 

en type-r motor har jo lavere moment enn hestekrekter. og en wankel er jo ikke akkurat kjent for holdbarhet. ja du dette var et godt forslag. bmw sine m-motorer er vel det beste og mest holdbare man får tak i uten og måtte forsterke noe som helst...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro

 

Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper

 

Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit:

 

wankel handler om finesse å kjøre egenskaper.. føler ikke helt at denne bilen er lagd for det..

å en turtallsvillig type-R motor??? har du spist kongler?

hvem i sitt rette sinn setter en V-tec motor i en sx.. det der var bare tullball..

 

nei gå for en stor sekser helst med turbo.. blir det m5 motor trenger du ikke turbo heller da.. men jeg hadde vel gått for skyline eller supra motor..

da har du ihvertfall ikke det problemet med at du ikke får ut nok power.. og siden du ikke trenger å trimme SÅ mye er det også ganske holdbart..

just my 5 cents

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å lekte med tanken ja. hvorfor faen er folk så jævla optatt av V8 fra amerikanske biler når det finnes ting som er MYE bedre enn det:)

 

Fordi folk har iq på 50 :)

 

Da ville jeg heller brukt en turtallsvillig Type-R motor, eventuelt en Wankel. Da er man iallefall innenfor riktig land!:afro

 

Hadde vært tøft med en Twin turbo rotary, eller en 2l fra en ITG. Turbomata faenskapet og vært en happy camper

 

Det er nå hva jeg mener da... for og bruke en BMW motor blir vel egentlig som og rulle sushi med en bratwürst.. det funker bare ikke! :flushit:

 

Da har du ikke mye peilig på bmw motorer :) Tåler en god del julig og har grei effekt i dem, spesiellt med turbo. Har dessuten litt moment også i motsettning til sånn "mopedmotorer"

 

(Før folk skriker ut, har ingen ting imot mopedmotorer :) )

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det!!! mye fetere med folk som faktisk prøver noe nytt =D

 

Merke og land....samme fan det vel! Og det jeg har vært borti av bmw holder som faen;) ikke som disse 200 motorene og masse anna greier som det ryker pakninger og ting svir og sjærer seg i hytt og pine... stå på!

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Hvis du gjør alvor ut av det, så sørg bare for skikkelig kjøling...

Har selv nettopp bytta motor i den gamle 325'en min etter at sylinderen var full av vann... De tåler koking ekstra dårlig, rekkeseksere er jo lange og jævlige så. Men, dødskult når det funker, og skulle gjerne ha gjort noe tilsvarende M-motor swap selv!

Eller bare kjøpt en E-36 M3 med 320 hestern, så en original 4-dørs i sverige til salgs for 60000 svenske... onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår