nitewlkr Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Han bare er sånn, tro meg... like ille IRL! Like ille IRL... åneida :) Sitat:Opprinnelig skrevet av Kverna Mer pga udugelige sjåfører som ikke skjønner at spessielle motorer krever litt spessiell behandling. riktig bare vent til den er varm før du gir på... Hvilken vannkjølt bilmotor er det som er "glad" i mye gasspådrag når den er kald? det er jo som å be om ras i lengden det Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Like ille IRL... åneida :) ehm, JO! men fortsatt en bra fyr ;) [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 En 13B s5 har ca like mye dreiemoment som 289 v8'eren i mustang 1968.. sier ikke at dette er en motor med masse dreiemoment. men den har nok mere en mange tror.. som sakt sier jeg ikke at wankel handler om Power.. handler om vekt fordeling.. du som maste så mye på hvor mye dørene dine veide.. hva veier motoren din?? tror nok du vil få like mye morro ut av en 20B som du får ut av en 3,8 M5 motor.. men noen liker wankel andre gjør det ikke.. og M5 motoren er en jævlig bra motor. og det med vakum slangen til bensintrykksregulatoren din. så det var ikke motoren's skyld men din skyld?hehe første gang jeg har blitt kaldt liten.. men tror det er du som er den lille usynlige mannen som altid må komme med negative kommentarer om andres prosjekter. tror det er et par flere folk på forumet som syntes du er en IDIOT enn som syntes jeg er det.. du vet det selv.. du er så selv god at du ikke skjønner at folk ser ned på deg.. OK du har bygd en Fet bil.. å lakken på lastebilen din er konge.. men du da? håper for din egen skyld at du oppfører deg anderledes i virkligheten. regner med at du klikker nå.. er jo ganske tydlig at du ikke tåler kritikk eller andres meninger. jeg mener bare du bør oppføre deg litt.. gleder meg til bamsemoms får skilter.... blablabal.. do you reeeealy eat that much shit all the time?! Cut the crap man! Hadde en wankel motor vært DET!! ideelle tror du faen ikke alle og en hver hadde brukt DEN fremfor en LS1 f.eks. ettersom det er så jævla mye moment du prater om?! At jeg er idiot og at halve verden syns jeg er det er da ikkeno nytt! og det tar jeg som et kompliemt! Det betyr bare at ca 5mil. mennesker ikke kan ta feil om en's proffesjon! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 ehm, JO! men fortsatt en bra fyr ;) ja, fi fan.. fatima si jeg bra mannfolk azz... Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 ja, fi fan.. fatima si jeg bra mannfolk azz... du er bra kvinnfolk! Hjemme i kveld eller? jeg og bjørnar tenkte å glo på bmw'en ;) pisser på den med S4'en [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg må hente den ført.. blir ikke før rundt 7 tia i kveld tenker jeg! Sitter å venter på penger som nå overføres til meg 100k forskudskroner. men problemet er OM dem kommer hvordan fae kommer jeg meg til jessheim for å ta ut penga før i kveld:) haah Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg må hente den ført.. blir ikke før rundt 7 tia i kveld tenker jeg! Sitter å venter på penger som nå overføres til meg 100k forskudskroner. men problemet er OM dem kommer hvordan fae kommer jeg meg til jessheim for å ta ut penga før i kveld:) haah Får jeg 10% kan jeg sikkert ta de ut for deg Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg har da aldri hatt behov for hjelp av en hvit mann før til å ta ut penger vel:) skal klare det denne gangen også:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg har da aldri hatt behov for hjelp av en hvit mann før til å ta ut penger vel:) skal klare det denne gangen også:) bare si ifra hvis du trenger sjåfør... jeg er hjemme og bjørnar slutter klokka 21... sender nummeret mitt på PM hvis du trenger det ;) [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 blir ikkeno av bmwen! Fordi han kukk hua PLUTSELIG bestemte seg for å ikke selge den til meg men en han hadde lovt til som han har holdt igjen for i flere uker som tydligvis ikke klarer å bla opp penger! FY FAEN te mer useriøs KUKK har jeg faen ikke vært borti!! Hva faen gjør jeg nåa!? jeg MÅ ha bil mandags morgen!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 blir ikkeno av bmwen! Fordi han kukk hua PLUTSELIG bestemte seg for å ikke selge den til meg men en han hadde lovt til som han har holdt igjen for i flere uker som tydligvis ikke klarer å bla opp penger! FY FAEN te mer useriøs KUKK har jeg faen ikke vært borti!! Hva faen gjør jeg nåa!? jeg MÅ ha bil mandags morgen!!! finne en annen da:blah: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 blir ikkeno av bmwen! Fordi han kukk hua PLUTSELIG bestemte seg for å ikke selge den til meg men en han hadde lovt til som han har holdt igjen for i flere uker som tydligvis ikke klarer å bla opp penger! FY FAEN te mer useriøs KUKK har jeg faen ikke vært borti!! Hva faen gjør jeg nåa!? jeg MÅ ha bil mandags morgen!!! er fyren helt fitte eller? men, finn en ny bil.... er ikke no stress det.... bare bla igjennom finn/autodb/forumer osv [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 du kan FÅ passaten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg må hente den ført.. blir ikke før rundt 7 tia i kveld tenker jeg! Sitter å venter på penger som nå overføres til meg 100k forskudskroner. men problemet er OM dem kommer hvordan fae kommer jeg meg til jessheim for å ta ut penga før i kveld:) haah Hvorfor må du alltid skrive hvor mye penger du har/låner? -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er DET noe å henge seg opp i og nå?? 100k er da ikke mye penger idag for folk i jobb...Men skjønner at 17-åringer synes det er mye. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg