DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hvorfor må du alltid skrive hvor mye penger du har/låner? Huffda... Sjalu ja skjønner jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 @ koppen: fikk du ikke kjøpe beemeren? Vær GLAD til du slapp å vise deg offentlig med den bakfangeren der..... Et hett tips til slutt: se om du finner deg en Audi istedenfor;) Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg hadde tatt vinkelsliper'n på de tynne stilkene på bakfangern...satan så stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er DET noe å henge seg opp i og nå?? 100k er da ikke mye penger idag for folk i jobb...Men skjønner at 17-åringer synes det er mye. Har selv jobb, og har nok kroner og rutte med. Så det er ikke det at 100k er mye. (Sier ikke at jeg HAR 100k) Det er vel heller det at alt som koster penger sier sugekukk hva han har betalt. Som det pisset med den lastebilen feks. Huffda... Sjalu ja skjønner jeg;) Ja, fælt og det.. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Fælt så sinna politiet vårt ble da:) Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Fælt så sinna politiet vårt ble da:) ja, kanskje han straffer oss;) uuuuuu:hide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Fælt så sinna politiet vårt ble da:) politiet som i dynacore med sine 450hk - 200hk?:blah: jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 politiet som i dynacore med sine 450hk - 200hk?:blah: Snakker om du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Snakker om du? å skryte på seg hester er lett, men å bevise at de er der er verre?! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 å skryte på seg hester er lett, men å bevise at de er der er verre?! Hehe. Ja, det er veldig lett å skryte på seg hester ja. Men dette kan du godt ta opp i tråden min, så slipper vi og forsøple sugekoppen sin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Lite å gjøre i dag folkens. Mye pissprat her nå Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Sånn har det da alltid vært i sugekopp sin tråd. ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Sånn har det da alltid vært i sugekopp sin tråd. word ! :volvopower: -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 HEHE.. DEN 5 SERIEN BLEDET JO IKKENO AV.. SÅ JEG RINGTE OG AVTALTE DATE MED EN SOM SKULLE SELGE EN 320 TIL 70K.. jævla cAPS! jeg sa at jeg er mer intr. om han solgte for 60. og tokk turen helt til jævla moelv for å se på.. helt ærlig ville jeg ikke gitt han 45k en gang men sa at jeg kunne gjøre det for 55. da begynte han å bli litt cocky og ba meg stikke å handle flax lodd for de 60k og grejer. så jaja.. fuck you lissom .. Stakk jeg å kjøpte meg utfor sykkel til 15k i stedet, 14k for bærbær pc, og en ny mobil:) MOHAH! Lurte påom jeg skule kjøpe meg en sånn 4hjuling moped igjen.. Full trimshit som sist og grejer.. da ble det morro å kjøre moped igjen syn jeg:) Joine BJØRNAR:) hahaah Spritus- skal jeg adoptere ræva di?.. selge deg litt på romer-riket så kanskje du en dag også blir en stor pimp som meg! Jeg får forresten 200k til av de forskuddspenga på tirsdag. og i neste mnd. kommer det 125.000kr MOMS penger på konto... + da 12.000kr fra skatten:) trenger du noe eller?! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 fant 2 feil. gjett om de 2 jævla reflexene skal av! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg