Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lol. jeg legger ikke ut en dritt på et lame forum som det der..

 

Gutta må faen meg ha hjelpe tråder til hvordan dem bytter plugger og bremseklosser!

 

Virker ikke som om mek. nivået der er høyere enn å ha lest i brosjyrer på et venterom lissom..!

 

Og de som KAN noe gidder jo ikke å dele en dritt. så da får man finne ut av det på egenhånd..

 

Blir væffal smidde råder og stempler fra edge performance. Ny toppakning, fresing av top og blokk og oppgradert vann og olje pumpe så løngt! tror at alt annet skal være ok!

 

Prøve å få porta det nye innsuget, sette på større dyser og POWER FC.

 

Er det enge performance som hjelper deg å få sammen motoren?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg leste bare siste 2 sidene i tråden her. Slapp jeg å kaste bort tid.

 

Å du mener at den Golfen din er så rå LOL....

Det er jo en golf?

 

 

Men denne s14 er virkelig rå.

Unik å lekker paintjobb å så.

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise meg nøyaktig HVOR jeg sa at jeg mente at Golfen min var så rå? Og, unnskyld meg... "LOL"? Gammel er du da? En prosjekt-tråd der folk bare slenger med leppa til hverandre er latterlig.

Snakka jeg noe negativt om Nissanen til sugekopp? Nei. Eneste jeg syns er negativt, er at tråden blir ødelagt av usaklige diskusjoner.

Btw. Jeg syns faktisk at Golfen min er rå? Finner du noe galt i å like sin egen bil eller?

Her er folk tydeligvis så hårsåre, at de ikke takler å se NOE negativt skrevet om NOENting. Uansett om det omhandler dem eller ikke.

Og en siste ting fra meg. Hvorfor blanda du deg? Snakka jeg direkte til deg, eller noen andre? Ikke dèt? Nei, hvorfor i all verden blander du deg som ei kjærring da?

(Var et retorisk spørsmål, om du ikke skjønte det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dummeste jeg har hørt ihvertfall. prosjektet her er sykt fett. bare vært mye pissnakk de siste sidene:P

Som sagt. Prosjektet er sikkert dritfett! Det er mye av folka her som ødelegger det. Dette er et bilforum liksom. Hvorfor ødelegge trådene med piss-snakk da? Vi har en egen off-topic greie her på siden, vet dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah ;)

 

Men jeg hadde faen ikke bytta Corollan min i noe jævla BMW 318

 

Haha, du kan fortsatt kjøpe deg en bil som er verdt mer enn 2000kr da..

 

Som sagt. Prosjektet er sikkert dritfett! Det er mye av folka her som ødelegger det. Dette er et bilforum liksom. Hvorfor ødelegge trådene med piss-snakk da? Vi har en egen off-topic greie her på siden, vet dere.

 

nå har du starta diskusjonen ihvertfall.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..!

 

Spritus arcus ett eller annet har mer asfalt han enn jeg har tomt, pluss at han tydeligvis elsker plenklipping, for han har 150mål av det også, og nok metallavfall rund henda at han hadde gjort en jernverk sjalu.

8 biler hadde han faan meg også =)

Og av den grunn så virker det som om han tror han er mye bedre enn alle oss andre.

"jeg ser ikke ned på andre mennesker, det er vel heller de som ser opp til meg"

"jeg og fattern var å kjøpte ny iPOD i går, for den jeg kjøpte i forrige uke hadde en ripe på dekselet"

 

Blir for domt å be trådstarter om å slutte å skryte av at han bruker penger, for selv å ramse opp en velstand som tydeligvis ikke ligner grisen et par sider senere.

 

Prøv heller på http://www.soss.no eller noe sånnt.

 

Btw arcus spritus: har du stor tomt egentlig?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligensjeg stiller på bilmekanikertreffet med focusen til mor.. men får se

 

hva har jeg sagt om å misshandle den stakars focusen mor?? :p kjøp deg stygge sierran og lek med den så morra di slipper å få hjerteattak :p

 

FOCUS 666

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår