sugekopp Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bilen sendes til KIM BARBAKKEN. Den gutten har jeg fått høre skal være rå til å bygge bur. SÅ jeg må få ut dashen før fredag, Får han til å bygge meg simpelt bur med hoved bøylene og støtter bak til skjerma, så fortsetter jeg videre med kryss bak, Dører og ennå om jeg skal ha kryss eller singelt rør i tak funderer jeg på:) Skikkelig bur = bra sikkerhet / mere verdi ved salg av bilen:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Blir bra det her. har ikke lest helt nøye jeg.. Men blir det ny farge på den, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Nei fargen forblir den samma, bare MANGE nyanser mørkere. Dette blir litt for jentete:) Felgene skal poleres opp igjen i kanten, og senter skal pulverlakkeres hvite Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Såvidt jeg vet må det være trekk på førersiden ihvertfall, skarpe kanter fra døra er fyfy... Godt og se at du har kommet på tverra Robert, blir feit bil... Okidoki, da lærte jeg noe i dag også. :) Mente jeg hadde sett noen dører uten trekk, men når jeg tenker meg om kan det godt ha vært passasjersiden på Rallycrossbiler, eller ikke-godkjente biler. Uansett fornuftig med trekk. Blir bra, Robert! Gøy å se at du bygger på skikkelig bil, og ikke et sånt gammalt BMW-vrak. Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bilen sendes til KIM BARBAKKEN. Den gutten har jeg fått høre skal være rå til å bygge bur. SÅ jeg må få ut dashen før fredag, Får han til å bygge meg simpelt bur med hoved bøylene og støtter bak til skjerma, så fortsetter jeg videre med kryss bak, Dører og ennå om jeg skal ha kryss eller singelt rør i tak funderer jeg på:) Skikkelig bur = bra sikkerhet / mere verdi ved salg av bilen:) Får vel sitte på en tur til sommeren når bilen skal på bane RDL... Fått solgt monsterluxen? Lykke til videre! [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Seff. de som vil skal få sitte på ved banetreff. men som sagt har dama første prio på å både sitte på og teste bilen selv:) Nå er forresten hjemmesia oppe å går igjen så vidt. første sia væffal:) http://www.rdlx3m.com Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Nå er bilen fullstendig slakta ned og klar for bur sveising! Og da må vi jo få den av gårde også da:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 meget bra Robert. gleder meg tikl og se det ferdige ressultatet [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 faen da erik eier du ikke fritid?! du er jo her til alle døgnets tider..... KOM DEG PÅ JOBB 4 fæn Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Haha... Skulle tro det var en bårt du hadde med å gjøre. Det gikk bra å løfte bilen slik? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Spennende å følge med på dette :) Men hvorfor ikke legge penger i lettere felger? Uavfjæret vekt er noe av det viktigste å fjerne ved en banebil. 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 faen da erik eier du ikke fritid?! du er jo her til alle døgnets tider..... KOM DEG PÅ JOBB 4 fæn cluet er vel at jeg er på jobb ;) har nett på jobben vettu ;) din lille skittne albaner :partyon: [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Viper. joda sant det. men du sparer ikke mye på å fjerne 2kg på felgen. hva får jeg da. en drit kjedlig magnesium felg som koster like mye pr stk som de her jeg har alle til sammen. Felga er grise fete. dem bytter jeg ikke bort mot gull tenner engang:) Bamsemoms, jada funker som faen. Båtskrev og stropper ned i felga. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 GROM bil! får sitte på en runde jeg og eller?? :P -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg