Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

hoho, tøft da :) Behold mørke felger og mørkt panser, synes det var kult mot oransjfargen. Svarte vinduer nå så .. :scared

Og svart gummisprut på skjermene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHA! jævla jøder!

Bare fordi jeg er utlending betyr ikke at jeg KUN jobber natt skifte:)

Men ja alt ble ordnet i natt! Lister og bakfanger ernå montert!

Var også i sarpsborg nettop og henta meg nytt panser!

Ettersom det virkelig er UMULIG å få tak i et orig panser. Gik jeg for et carbon som en hadde ligganes hjemme!

22072007006.jpg?t=1185127847

Dæven, ble jo pent det :)

Var du i sarp, omg... nå gikk den byen til helvete.... neida :) Stå på videre, snakkes sikkert på skogen endag.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kenito.. tjah. etter mye mas pog syting fra 95% her så ble jeg veldig enig. menfargen var ikke problemet! problemet var en vinge som med 10cm mere høyde på seg og en frontfanger som var høyere enn sideskjørta gjorde at hele satans biilen så ut som en legokloss!

Så ut som en volvo 240 med Camber på forhjula:)!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN hellfire saken VAR FEIT!!!!

haha.. en kjøretur på 20min så så bilen ut som at den var 2 år gammal! DAMN! den fikk hjuling:!) fett med rc bil igjen:)

Azzido. joa om du får den lugubne ræva di nedi setene er jo alt mulig!:)

men nå er jeg nysjerrig på hvordan den oppfører seg på tørr asfalt.. ettersom det regnet sist aner jeg ikke sånn effektmessig hvordan dette blir:)

Men det finner man fort ut av.. er det lite HK er det mye G krefter å hente:!) haha

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ligger disse felga i pris på ca?

de har visst begynt å komme med boltsirkel til tyskere også..

hm.. aner ikke. men JEG får gangster pris! jeg skulle få 8 felger til 18.000kr ca.

tror at 4 felger ligger på ca 10 laken.

den dimmen jeg har tror jeg koster bortimot 3.200kr stk. eller 2800 ring BRAKES NORGE hør med kristian

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azzido. joa om du får den lugubne ræva di nedi setene er jo alt mulig!:)

men nå er jeg nysjerrig på hvordan den oppfører seg på tørr asfalt.. ettersom det regnet sist aner jeg ikke sånn effektmessig hvordan dette blir:)

Men det finner man fort ut av.. er det lite HK er det mye G krefter å hente:!) haha

At jeg får ræva mi nedi setene dine trenger du ikke å bekymre deg for ;)

Men da har vi en kjøredate da robert...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår