Gjest 426hemi Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hoho, tøft da :) Behold mørke felger og mørkt panser, synes det var kult mot oransjfargen. Svarte vinduer nå så .. :scared Og svart gummisprut på skjermene :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 felgene blir forløbi mørke ja.. til jeg GIDDER å lakkere dem hvite:) Hvitt mot denne fargen er helt rått:) jeg VURDERTE å lakke åanseret men lar det blir forløbi Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Syns dette ble drit tøft! Behold panseret svart, syns det ble litt frekt.. Var litt i tvil på fargen, men fy faen å kult det egentlig ble 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 HAHA! jævla jøder! Bare fordi jeg er utlending betyr ikke at jeg KUN jobber natt skifte:) Men ja alt ble ordnet i natt! Lister og bakfanger ernå montert! Var også i sarpsborg nettop og henta meg nytt panser! Ettersom det virkelig er UMULIG å få tak i et orig panser. Gik jeg for et carbon som en hadde ligganes hjemme! Dæven, ble jo pent det :) Var du i sarp, omg... nå gikk den byen til helvete.... neida :) Stå på videre, snakkes sikkert på skogen endag. 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 jaja skal ikke si det skjer noe her igjen=) hva har du tenkt å gjøre med motoren da ? 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 motoren blir bygd opp til slik den var igjen:) orker ikke sånn 500hk tull! da vet jeg at jeg må demontere motoren noen ganger til! kjøpte meg en slik nettop! noen som har testa en sliken? Hellfire sak. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hmm.. Ikke for å gni det inn, men hvorfor beholdt du ikke lakken på bilen? Så jo rimelig strøken ut den fargen som var... :jackinbox: ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 ottesen.. sarps... VAR et høl.... ER et høl... og FORBLIR et høl helt uten min hjelp!:) Syns panseret får bilen til å se ut som en frosk:) ahha ikke spør why! Ble så fyra av hellfire faenskapet så jeg MÅTTE fyre opp micro helikopteret også! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 kenito.. tjah. etter mye mas pog syting fra 95% her så ble jeg veldig enig. menfargen var ikke problemet! problemet var en vinge som med 10cm mere høyde på seg og en frontfanger som var høyere enn sideskjørta gjorde at hele satans biilen så ut som en legokloss! Så ut som en volvo 240 med Camber på forhjula:)! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Nye felga er bestilt!!! 9,5x18 forran og bak! med ET15. jeg får kant til kant hjul/skjermer look:) KJøpte 6stk! 2 stk Semi slicks nye forran og bak bare bytter jeg ut med slite hjul:!) så jeg får samma utseende heletiden! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 hva ligger disse felga i pris på ca? de har visst begynt å komme med boltsirkel til tyskere også.. BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Du satser som alltid Robert ;) morro å følge med... Noe sier meg at du skal få lov til å skremme meg rundt skogen... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 DEN hellfire saken VAR FEIT!!!! haha.. en kjøretur på 20min så så bilen ut som at den var 2 år gammal! DAMN! den fikk hjuling:!) fett med rc bil igjen:) Azzido. joa om du får den lugubne ræva di nedi setene er jo alt mulig!:) men nå er jeg nysjerrig på hvordan den oppfører seg på tørr asfalt.. ettersom det regnet sist aner jeg ikke sånn effektmessig hvordan dette blir:) Men det finner man fort ut av.. er det lite HK er det mye G krefter å hente:!) haha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 hva ligger disse felga i pris på ca? de har visst begynt å komme med boltsirkel til tyskere også.. hm.. aner ikke. men JEG får gangster pris! jeg skulle få 8 felger til 18.000kr ca. tror at 4 felger ligger på ca 10 laken. den dimmen jeg har tror jeg koster bortimot 3.200kr stk. eller 2800 ring BRAKES NORGE hør med kristian Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Azzido. joa om du får den lugubne ræva di nedi setene er jo alt mulig!:) men nå er jeg nysjerrig på hvordan den oppfører seg på tørr asfalt.. ettersom det regnet sist aner jeg ikke sånn effektmessig hvordan dette blir:) Men det finner man fort ut av.. er det lite HK er det mye G krefter å hente:!) haha At jeg får ræva mi nedi setene dine trenger du ikke å bekymre deg for ;) Men da har vi en kjøredate da robert... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg