Anders- Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jævli rart at jeg ble påkjørt av en dude med prøveskilt og fikk dekt skadene på min bil da.... !? MEN IGJEN! om dere skjønner norsk! Hvorfor er det rart? Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 tull rdl. med mindre du har vist grov uaktsomhet dekkes det. det er ikke hastighetsløp, men "førertrening". fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 FØRERTRENING!?.... øhm.. og fortell meg nå, siden når begynte forsikringer å dekke banekjøring!? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 SELV OM veitrafikk loven gjelder på banen så dekkes den ikke, har vært borti flere som både har driti seg ut på dette og forhørt seg om saken for senest 1 år siden! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 alltid? er jo bare løp som ikke dekkes av fullkasko. dette har vi prøvd ut i praksis og det funker, men ikke om det er uaktsomhet i bildet. fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 ja samma faen så kaller vi det ansvar da. det er det jeg forbinder med delkasko! Vi ikke bare kaller det ansvar, det *er* ansvar. Og hvis du forbinder det med delkasko, så må du forbinde om igjen. :P ANYWAY! så står vi jo på sammma og det er at andres motpart blir dekt! ERGO! hva er forsjell med full kasko metall skilter om det viktigste er å dekke skaden på den andre bilen du har truffet!? Det er nok som noen andre har sagt, at det er mer selv-politiske grunner bak det, enn noe annet. Eventuelt så har de røyka akkurat det samme du har, og tror at man må ha fullkasko for å få dekket skader på andre folks eiendom. Isåfall ville jeg vært lur og funnet noen andre til å hente bongene fra. Men er det politisk grunnlag for å nekte klistrelappskilt, så er det fint lite du får gjort med det, annet enn å starte dine egne treff og nekte alle som ikke har prøveskilt adgang. Enjoy. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Anders, nå må du slutte åprate piss!! Jeg skulle gjerne sett hva dere skrev i brevet dere sendte til forsikring selskapet med skademld. der stod det så HELL NOT vi kjørte på bane og kræsja! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hadde dette vært gamledager hadde du hoppet opp og ned mens du skrek jorden var flat og at vi var tullinger som trodde på vitenskap. fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 yayayay blblablabla et fett! da slepper jeg å stresse til 10 aug da. ettersom jeg ikke får kjørt Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hvorfor ikke ta subaruen? fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg har snakka med flere som har fått utkjøringer på bane dekka av forsikringa.. men det tror vel ikke du på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 er vel hverdagsbilen? Kjipt hvis det skulle skje noe med den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg har snakka med flere som har fått utkjøringer på bane dekka av forsikringa.. men det tror vel ikke du på.. tror ikke de har sagt at dette var på Rudskogen, men ja, det har skjedd mye artig utenfor skogen... [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg har snakka med flere som har fått utkjøringer på bane dekka av forsikringa.. men det tror vel ikke du på.. PICS!&/(¤!/(¤!"# or it didn't happen)#/!)"(/#!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ealoken dette var en taking av en porsche på våler, etter hva jeg forsto så gikk det tilslutt siden det var fører TRENING, uten form for tidtakning. Forsikringselskapet viste om ulykkesstedet.. Dette kom opp på et førermøte jeg deltok på for 1-1,5mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg