Bamsemoms Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 er vel en baktanke da arrangør sikkert har en bil med metallskilt og ikke vil ha alle de andre rødskilta søplebilene. roadsport krever jo fra 2007 ikke skilt lenger om jeg forstod rett, så kan jo klasse inn der. DUST!!!! En ting skal du vite. Er ikke lett å regge JDM biler om dagen, det er så si umulig. SÅ det du sier er at 200sxen til sugekopp og min skyline R34 er søplebiler? Vis de følger vanlig veilov. Så er det bare å kjøre. Er arangsjøren som bestemmer dette. På bilmekaniker treffet kunne alle kjøre. RR: Hvor sier ikke du noe, du sitter jo å leser dette du også. Hvorfor har du ikke svart på mailen som har blitt sendt? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Får man ikke regga en 200sx lenger engang`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jo, om den er solgt i europa \ us [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hvem er nå disse umenneskene i BT/dept. som finner på disse åndsvake reglene da!? Skulle vært hengt opp etter brystvortene og øyebryna og blitt pisket til blods med cord fra utbørna dekk!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 ikke at jeg har planer om å betale EN jævla krone i no avgifter for å få skilter på herjebilen væffal:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg hater CHEAP ass mobilfotocam! får ikke frem fargen:!) Nå er lyktene på.. og fy FAEN sjekk den høye frontfangern:!) haha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Er det høyhus du bygger eller...:D Men til diskusjonen om godkjenning... Siden detta er tråden for litt store ord innimellom... Skulle vi ikke samlet få rasla litt med verktøye vår å fått biltilsynsakene på trykk i avisene... Det nytter på Notodden i allefall... Snart valg og greier også... Så kanskje finne på noe?? Jeg HATER ALT som har med BT å gjøre for noe mere tullete system finnes ikke i land Norge liker å sammenligne seg med...:shake Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Man pleier å skrive under på et papir før man kjører da... Tror jeg skal lese det papiret litt ekstra godt neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 over 100.000 visninger på tråden nå! Den fangern var ganske høy ja, bygge om eller drite i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Fikk ikke sett fargen i sollys igår, bare inne i garasjen siden Robert er en lat jævel å sov når jeg var der.... men, fargen blei BRA! [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 fargen ble bra selv om lakkjobben sugde :)! haha Nei den fangern som er på er til salgs.. Venter min nye i postoppkrav nå ANY minute!! ble en slik frontfanger Så den IRL på en annen s14a så faktisk kul ut :) lav nokk væfal Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 fargen ble bra selv om lakkjobben sugde :)! haha Nei den fangern som er på er til salgs.. Venter min nye i postoppkrav nå ANY minute!! ble en slik frontfanger Så den IRL på en annen s14a så faktisk kul ut :) lav nokk væfal Må si den fangeren ser MYE bedre ut. Skal du ha carbon kniver på den også eller? Kveste folk som roter seg ut på banen ;) Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 sitter igjen litt apelsin hud så jeg. [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 jeg skal IKKE ha noe carbon driiit på fangern nei!:) noe så latterlig skal jeg aldri ha på . eller cup wings.. Det får ola nordmann med bol og sykkelkjede rundt halsen få montere på E36'en sin syns jeg:)! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 appelsinhuden er fra forrige lakken. men jeg fikk litt sig på fører døra:) hehe.. fuck it ! bilen skal brukes opp anyway! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg