Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

er vel en baktanke da arrangør sikkert har en bil med metallskilt og ikke vil ha alle de andre rødskilta søplebilene.

roadsport krever jo fra 2007 ikke skilt lenger om jeg forstod rett, så kan jo klasse inn der.

DUST!!!!

En ting skal du vite. Er ikke lett å regge JDM biler om dagen, det er så si umulig. SÅ det du sier er at 200sxen til sugekopp og min skyline R34 er søplebiler?

Vis de følger vanlig veilov. Så er det bare å kjøre. Er arangsjøren som bestemmer dette. På bilmekaniker treffet kunne alle kjøre.

RR: Hvor sier ikke du noe, du sitter jo å leser dette du også. Hvorfor har du ikke svart på mailen som har blitt sendt?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det høyhus du bygger eller...:D

Men til diskusjonen om godkjenning...

Siden detta er tråden for litt store ord innimellom...

Skulle vi ikke samlet få rasla litt med verktøye vår å fått biltilsynsakene på trykk i avisene...

Det nytter på Notodden i allefall...

Snart valg og greier også...

Så kanskje finne på noe??

Jeg HATER ALT som har med BT å gjøre for noe mere tullete system finnes ikke i land Norge liker å sammenligne seg med...:shake

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett fargen i sollys igår, bare inne i garasjen siden Robert er en lat jævel å sov når jeg var der.... men, fargen blei BRA!

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fargen ble bra selv om lakkjobben sugde :)! haha

Nei den fangern som er på er til salgs.. Venter min nye i postoppkrav nå ANY minute!!

ble en slik frontfanger

imagine.aspx?i=XRNS1495FBW9.jpg&w=5000

Så den IRL på en annen s14a så faktisk kul ut :) lav nokk væfal

Må si den fangeren ser MYE bedre ut. Skal du ha carbon kniver på den også eller? Kveste folk som roter seg ut på banen ;)

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår