sugekopp Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Nope. bilen er fortsatt på bur sveising...;) Jeg kan gi deg en konto utskrift av hvordan jeg tømmer min og mammas konto på dele bestilling fra UK:) haha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 modernskort igjen ja rdl ;) hva sa hun forresten om bruket på hamar turen? ps, blir nok 345mm skiver fra ¨krb på min bil ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Jippiiiiiiii! Nå er den andre bilen min ankommet norge:) My own BRAND NEW scania! Akkurat ankommet Urianstad, og er underveis på montering av Ny Hiab XS kran, og spesialpåbygg. :) Blir deilig å rulle opp med denne til ACR i sommer med nissanen bakpå planet som servicebil:) hih Enjoy Bilder av Håkon på forumet! Ka dokker tru? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 koonge :) grattis"!!! ( plass til to biler på det planet da ;) ) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Tror du har litt for mye penger :D Blir det dekorlakkering på scaniaen eller ? Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hehe. neinei. blir nokk ikke dekor lakkering, men det blir jo Feit rdlx3m.com logo over hele sia på den:) hehehee For mye penger ?? Tvert imot. Banken som har slikt. men jeg er uten tvil gjeldsslave som faen. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hmm.. Jeg hadde slitt med å ha råd til Nissan'en sånn som situasjonen er nå... Og, neida.. Kjøper deg bare en Scania til noen hundre tusen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hehe... hundre tusen? Prøv heller 1.7mill kroner du:) hvor mange av dere har 22.5" polert alu:) hehehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Gleder meg til å se bilforumet reklame over hele bilen, og deg med bilforumet.net uniform. og bilforumet.net caps, og BF værnesko og....ja... blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 pfffffffft! Den er grei! men da skal BF spandere på meg et sett med 352mm D2 Brakes med 8piston calipere som spons. Da havner reklamen på plass;) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 pfffffffft! Den er grei! men da skal BF spandere på meg et sett med 352mm D2 Brakes med 8piston calipere som spons. Da havner reklamen på plass;) du har sett for mye film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hmm.. Så dyrt ja.. :p.. Bare husket at en 2005 FL250 kostet 750 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 ja men en FL250 fra 2005 er som å sammenligne med en 240 fra 1992 Volvo er bare dritt. enkelt å greit! Scania er MYE bedre å kjøre. bedre kvalitet og ikke minst ser bedre ut. mere plass deiligere komfor etc. også er det en 2007mod. rett fra fabrikken:) FL kan kanskje koste så lite ja. men det hjelper ikke når krana koster deg 370.000kr og planet som skal bygges på egen bestilling koster ca 250.000kr:) Desutten kjøpte jeg luftfjøring forran og bak, skiver forran og bak, Luft fjæret hytte, 6stk alu felger, Metallic lakk, metallic lakk på Plan og ramme samt hel lakkering av hytta dvs fangere, speil, trapper, skjermer alle former for deksler etc. Kjøpte med clima, sentrallås/alarm, med lys sjekk på kontrollen og alt. mye utstyr i tilegg til bare bilen:) da koster det penger. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Okey.. Ja.. Blir litt penger da :).. Trodde du mente for basisen som du hadde på bildet på forrige side :) Dvs uten ekstrautstyret. Og prisen på FL'en var ny, men er uansett en liten møkkabil ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 du har forrsikret deg om at du får mye penger igjen når du en dag skal selge vogna også! meget bra utstyr! men robert, hvor langt er planet? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg