turbotassen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 er det mer effektivt når det er sort, enn oransje??? hvordan?? 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 da blir jo effekten av og ha det borte da jo.... "smmmmmarting" Det blir ikke så mye tyngre med lakk på da.. Det er jo derfor carbonpansre lages, ikke fordi de er svarte. hehe -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Effekten av et carbonpanser er jo at det er lettere, ikke hvordan det ser ut. Selv syns jeg carbon ser ganske kult ut, så, no offence. Så, lakk eller ikke, uansett er materialet "carbon" er et lettere materiale. Og Robert kjøpte carbon pga det var lettere å få tak i, hvis jeg har skjønt riktig. Bra bil Robert, bra du har fått litt motivasjon og pågangsmot igjen. Creds for bygget ditt. :) EDIT: Det blir ikke så mye tyngre med lakk på da..Det er jo derfor carbonpansre lages, ikke fordi de er svarte. hehe Kom meg i forkjøpet gitt. Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 panseret er i karbonade ja.! venter på svar om jeg får meg karbonade bakluke også for da slepper jeg å lakkere den, ettersom jeg sliter nå med tapt lakk kode... KATASTROFE!:) har akurat fått tak i lettet JUN svinghjul til motoren. 5.2kg fremfor det originale på 12-13kg ellerhva det er. fikk den CHEAP.:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Btw, panseret er ikke svart:) men grå brunt:) altså.. FAST AND TE ANAL FUSE CARBON LOOk @ 200MPH. aaaaaaaaaaaaaight! Biatch! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Her var det fremgang gitt... et par uker jeg ikke har titta innom og plutselig er den nesten ferdig igjen. Ikke verst... ;) Ble gromt sånn den er nå! '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 status på motor da kjekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 motor er det ikke gjort noe mer med omtrent,.... styggen hadde ikke arbeidslyst igår! [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Skulle hatt et rød kant på felgene dine :) o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 YIPPI!!! YAHOO!: YEAAAAAAAAAAAAAAH!!!! cepasa?! JEG hA KLART dET!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hva? Har du endelig klart å sleike deg sjøl på albuen? Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 nei, han har endelig strekt kølla så langt at han får pult seg selv [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 nei tatere! jeg har klart å motivere meg selv til å sette sammen bunndelen:) nå må toppen bare til fresing, så er det montasje for alle penga jævler! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Det er fin fint å høre.. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 motor er det ikke gjort noe mer med omtrent,.... styggen hadde ikke arbeidslyst igår! Spurte jeg deg da? Husk at jeg skrev kjekken. Har ikke sett deg så vet ikke hvor kjekk du er, tvilsomt at du er det tror jeg, ut ifra nicket ditt. Men etter å ha sett halvnakne bilder av bleike sugekopp, kan jeg uttale meg om han iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg