grubbel Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 suger du pudding får du sikkert låne felger av han. ses på skogen fredag? fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hakke planer om å låne noe av noen. poenget med at det hasta så jævli med å få hjula HIT er for å tilpasse skjermer, hjulvinkler og ikke minst plass innafor hjulbuene. om de her kommer 22aug. er jo hele poenget borte med bilen lissom. har jo planer om å få kjørt NOEN treff i løpet av de neste 2 ukene og ja jeg skal på skogen med prezaen Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 HA HA HA!! http://www.bilforumet.no/200-serien/175675-r-sport-brems-rens.html#post1954362 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Du er rar ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 er jeg vel ikke:) jeg er bare gira på ren luft Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 dety er ikke ren luft det robert Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 er jeg vel ikke:) jeg er bare gira på ren luft virker som det er ei stund sia du pusta inn noe av rein luft så:P -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jeg skrudde sammen siste bitene på fronten i stad.. olje, servovæske og kjølevann i morgen så blir det oppstart! :D wee klar for fredag? hehe fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 ja din jøde. jeg kommer med prezaen for å misshandle deg forfra Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 ja din jøde. jeg kommer med prezaen for å misshandle deg forfra Da ses vi :) [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Følte for å leke meg i PS. Ble en litt mer sivilisert versjon av refleksvestfargen slik at folk slipper å lukke øya når du kommer gjennom svingen av rent sjokk ;) Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Gulliksen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Halla! Long time no see, står til? Må si 200'n blir jævlig fet! Må få den bleike ræva mi opp å se på faenskapen. Er selv på jakt etter en morsom 2.andre bil men vet ikke hva og vil helst ha med hvite plater.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Halla! Long time no see, står til? Må si 200'n blir jævlig fet! Må få den bleike ræva mi opp å se på faenskapen. Er selv på jakt etter en morsom 2.andre bil men vet ikke hva og vil helst ha med hvite plater.. Gått lei Zatzy nå eller?kiddie :P 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Gulliksen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Gått lei Zatzy nå eller?kiddie :P neida, bare en pause fra svenskene, så hvorfor ikke prøve ett godt norsk bilforum?!kiddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 haha.. kjerringer ass.. Jeg vurderer å selge prezaen min da:) den er på auto db! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1585591 :) dette er noe for deg som ikke er vant til å det går fært:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg