Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

haha.. kjerringer ass.. Jeg vurderer å selge prezaen min da:) den er på auto db!

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1585591

:) dette er noe for deg som ikke er vant til å det går fært:)

Pen bil :)

Hadde jeg vært på jakt etter bil. Så hadde jeg nok vurdert den her.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes ikke den gikk unna som forventet:) er blitt vant til silvia effekten:) heheh

Ok, nå er fuel systemet mitt ferdig og teknisk sett funker SOM FAEN!

ble litt smålig irritert ove reodor felgen, så jeg måtte bare lage det bedre!

jeg offret 500spenn for et splitter nytt 2.5KG brannapparat.

Tømte det i første skråning jeg kom til og rett hjem, Demonterte av toppen på den tokk ut innmaten og begynte å borre hull til nipplene. denne var faktisk mindre og bedre enn forrige jeg laga. den ville romma over 5 liter. ble for stort denne har rundt 2.5-3l

Anyway. Nippler jeg denne gangen har brukt ser SLIKE ut

08082007.jpg?t=1186726584

dem er da tredd gjennom og lagt slik den vil mate bensin langs med veggen for så å lage en virvel fra midten og MOT venstre nedover. Nederste nippel derimo er snudd motsatt, slik at den tar imot virkelen fra midten og mot høyre.

Og top nippelen er retur til hoved tanken i tilfelle formye trykk i ekspansjons tanken!

Tanken hadde en flat bunn, dette ville jeg ikke ha,så jeg tokk frem hammeren og bulka senter av bunnen innover med halvannen-2 cm, slik at jeg da får et SENTER hvor virvelen vil gå rundt, og også holde igjen bensina nærmest mulig slange nippelen i svinga:)

Slutt resultat ble slik ferdig lakkert

09082007.jpg?t=1186726710

Inni bilen, reine balthazar konstruktion.

09082007003.jpg?t=1186726592

Ble litt rotete inni der, men shit heller. det funker for faen! jeg kjører da ikke vag! så om det er glansfult inni der kunne ikke brydd meg mindre.)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke den gikk unna som forventet:) er blitt vant til silvia effekten:) heheh

Ok, nå er fuel systemet mitt ferdig og teknisk sett funker SOM FAEN!

ble litt smålig irritert ove reodor felgen, så jeg måtte bare lage det bedre!

jeg offret 500spenn for et splitter nytt 2.5KG brannapparat.

Tømte det i første skråning jeg kom til og rett hjem, Demonterte av toppen på den tokk ut innmaten og begynte å borre hull til nipplene. denne var faktisk mindre og bedre enn forrige jeg laga. den ville romma over 5 liter. ble for stort denne har rundt 2.5-3l

Anyway. Nippler jeg denne gangen har brukt ser SLIKE ut

08082007.jpg?t=1186726584

dem er da tredd gjennom og lagt slik den vil mate bensin langs med veggen for så å lage en virvel fra midten og MOT venstre nedover. Nederste nippel derimo er snudd motsatt, slik at den tar imot virkelen fra midten og mot høyre.

Og top nippelen er retur til hoved tanken i tilfelle formye trykk i ekspansjons tanken!

Tanken hadde en flat bunn, dette ville jeg ikke ha,så jeg tokk frem hammeren og bulka senter av bunnen innover med halvannen-2 cm, slik at jeg da får et SENTER hvor virvelen vil gå rundt, og også holde igjen bensina nærmest mulig slange nippelen i svinga:)

Slutt resultat ble slik ferdig lakkert

Inni bilen, reine balthazar konstruktion.

Ble litt rotete inni der, men shit heller. det funker for faen! jeg kjører da ikke vag! så om det er glansfult inni der kunne ikke brydd meg mindre.)

Var den vag kommentaren vendt min retning eller feiten?

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår