DynaCore Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 haha. Så igjennom filmene dine på nettsia di. Fin den akebrett kjøringa som resulterer i rassert hand:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Videoklipp av raset i dag:) http://s187.photobucket.com/albums/x227/darkness_no/?action=view¤t=CIMG0073.flv Jeg blir flau over alle 4wd bilene med fyrstikkdrivverk ass. Kan ikke fatte at det er så vanskelig å lage noe som holder litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 hahahaha arti han jappsehatern som ropa til deg :op:' og forresten.. hvilken bane er det der? Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 vi kjørte på ringbanen. Japsehateren er meg:) var jeg som jublet:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Par bilder til fra fredagen:) Takker til PÅL'ÆRN Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Øy forresten, når jeg så hvordan det gikk med deg er jeg glad jeg ikke var med på fredag hehe. Jeg har begynt å lage små skvettlapper i carbon nå ;) slenger ut bilder på tråden snart! Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 det gikk til helvete fordi dette er en dritt bil rett fra fabrikk! er som å kjøre en VAG med litt mere hk;) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Veel, kan ikke akkurat sammenlignes med et vag(t) produkt. Har da vært mindre feil med min en med kompiser's sine 1.8t osv.. Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 VAG produkt er dårlig? HAHAH Så på girkassene deres gutter. Åpner du dem så finner du fyrstikker og donald-duck kjeks. Om bakviskeren min slutter å funke driter jeg langt i så lenge jeg kan droppe clutchen på topp rpm på tørr asfalt... gang på gang ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 VAG produkt er dårlig? HAHAH Så på girkassene deres gutter. Åpner du dem så finner du fyrstikker og donald-duck kjeks. Om bakviskeren min slutter å funke driter jeg langt i så lenge jeg kan droppe clutchen på topp rpm på tørr asfalt... gang på gang ;) WORD... 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 jaja, ennå godt at den sure vagen du kjører ikke er herda mot tunell vegger da.......... AHAHAH!! ellers hadde du kjørt gjennom og havna i vannet ved akershus festning! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 VAG produkt er dårlig? HAHAH Så på girkassene deres gutter. Åpner du dem så finner du fyrstikker og donald-duck kjeks. Om bakviskeren min slutter å funke driter jeg langt i så lenge jeg kan droppe clutchen på topp rpm på tørr asfalt... gang på gang ;) La rdl få voldta bilen din en dag så regner jeg med at du sitter med skjegget i drivverkspostkassa selv gitt :hello: -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hehehhe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 har du ikke blå oblater min venn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg