sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Talk bullshit! Bla deg frem til siste side og gå bakover:) :phatyo Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hva er supercarserien? - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Drittøff bil!! Hva skal gjøres på den, og hva er gjort? ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 tøfft tøfft... du som bygger/skal kjøre? etter foregående prosjekter så har du jo et rykte å opprettholde så jeg antar denne blir så gromm så reglemanget tillater? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hei takk takk! Bilen har bare stage 1 opsett nå på motor. men mye i understell. Bremser som kommer opp er Brembo 4 pod calipere av samma typen som på Evo/impreza/skyline etc. Hydraulisk brekk, Stage 2 på motor IKKE over 350hk. Bilen skal kunne slæddes med samtidig kunne brukes på rent asfalt løp med mye traction og harde angrep på svinga. Det er mye planer for bilen, man må nokkk bare vente og se underveis. akkurat NÅ etter kjøpet av denne sliter jeg litt økonomisk. så jeg håper på at luxen snart får seg en ny eier! Noen som vil hA!? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hva er supercarserien? Faktisk er jeg litt usikker på om det var akkurat DET den het. jeg vet at SUPERCAR er samma som gamle SUPERSALOON, i den klassen er det mye US biler. Men klassen jeg tenker på er i grunn samma som den bare med flere euro biler. Pyg. 206, M3, porsche 911, Lotus esprit og også Viper GTS deltar i dette. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Tøft. Som vanlig, ikke være blyg med bildeapparatet! Skal bilen strippes inni eller brukes til vanlig med 4seter ? Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 :) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 ..... Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 blir bra Robert! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Løk'en jo:) Hva skjer hos deg da svartemann:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 skal det bli ren ræser, eller blir det gate og bane. Også heter det Nordic SuperCar for å være pirkete.. Da får jeg håpe du får heng på Gisleru`ns M3 og Corvetten til Håvard Lien.. Han en god dag. Joachim http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Yes hei:) Var den jeg tenkte på! nettop gislerud jeg tenkte å piske litt på bana:) Han skal vel selge m3'en sin nå tenker jeg? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Og btw, blir ren bane bil ja med lisens Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hehe, handla nye stag og litt annet til bilen. ringer deg etterpå ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg