Adaes Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Da har jeg endelig fått igjen bilen fra lakkering. Farge er Bayside Blue fra skyline r34. Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Satan for en fin bil. Herlig farge det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 takk takk:) Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 er det lakkert samme farge inni bilen (liksom oppi motoren og inni dører osv) hvilken farge var bilen før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ja det er lakkert innvendig, skal kanskje ta motorrommet i vinter. Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 nice farve Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Meget pent! ;) Men selv ville jeg lakkert A-stolpen og over vinduene trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Herlig farge :D Personlig ville jeg lakkert sort tak, og sorte speil. Netopp for å skape en "cockpit" effekt på bilen. Iom at siderutene/A-stolpene er sorte. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Pen bil og pent landskap! Så så harmonisk ut, hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ble fetere bilen nå ja! :) Men syns du skulle hatt annen eksos.. 3-4-5" ellerno:D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Var i tvil angående a stolpene før lakkering, men det ble til at jeg beholdt de sorte. Har 3 - 3 1/2 eksos fra turbo og ut til bakpotta med 2*2 1/2 utblås, lurer på og bytte til 5" utblås eller noe i vinter Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Adaes Da har jeg endelig fått igjen bilen fra lakkering. Farge er Bayside Blue fra skyline r34. Fargen er den beste jeg har sett på S13 hittil. Den hadde gjort en S14a til en døds fet bil. Dette lakk arbeidet var vell ikke billigt kan jeg tro hvis du ikke har gjort det selv. Hvis noen syntes jeg kansje noen ganger kunne lert meg litt bedre gramatikk så les profilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Bilen er mye penere in real life. Bildet yter ikke rettferd ;) I løøøv your car.. Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Adaes Var i tvil angående a stolpene før lakkering, men det ble til at jeg beholdt de sorte. Har 3 - 3 1/2 eksos fra turbo og ut til bakpotta med 2*2 1/2 utblås, lurer på og bytte til 5" utblås eller noe i vinter Kjør på med 5" utblås :) Det er japse stil. Kler bilen mye bedre enn DTM-look'n. Ellers pen bil. Hvor mye måtte du betale for lakk osv? Hvite blinkers må du også skaffe deg :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg