codegen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hejsann! Funderer på og lyddempe bilen litt.. men lurer på hva jeg skal bruke, matter eller masse? Butyl eller Bitumen matter? hvor for jeg tak i billigst? Mvh, Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 har hørt det er knall med hard masse først(noe alla asfaltplater elns) og så dempematter oppå der igjen :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 har hørt det er knall med hard masse først(noe alla asfaltplater elns) og så dempematter oppå der igjen :) Det kommer helt ann på hvor man skal gjøre dette, og hvor mye på bilen man skal isolere. :) Trådfører, søk litt. Det er en side som ligger her et eller annet sted. Jeg husker ikke helt siden i hodet, men det var nettopp oppe. Der vet jeg det var billig og hyggelige selgere. :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Her er'n =) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg ble tipset om billigste alternativ her: http://www.raammat.com/cgi-bin/index.cgi Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg ble tipset om billigste alternativ her: http://www.raammat.com/cgi-bin/index.cgi Pris? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Her er'n =) DER VAR ANN GITT... :) Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Her er'n =) har hørt raammat skal være noen gode matter ja.. hvordan er det de fungerer? det er vel ikke slike våtter som trekker til seg vann o.l.? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg er iallefall veldig fornøyd med Vibroplast-m1 fra installbay.no Veldig gode å holde på med og demper bra, men koster vell litt penger. Men skal man ha god demping må man koste på litt;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 og en slik pakke til 2k holder til HELE bilen? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hvis man tar dempingen på alvor, og demper grundig og dobbelt/trippelt på diverse utsatte steder så gjør det nok neppe det nei Tror egentlig ikke det gjør det uansett, hvis du tenker å dempe alle vegger, gulv, hele taket, dører, bagasjerom osv.. Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hvis man tar dempingen VIRKELIG på alvor er det andre ting enn å bare dynge på med matte som er tingen. Resonanser er egentlig en hel vitenskap i seg selv, og dessverre ikke noe som bekjempes med å bare klatte dempematter på forgodtbefinnende steder. Store flater bør dempes mer enn små, buede flater er langt stivere enn plane flater og trenger derfor ikke så mye demping (om de trenger noe i det hele tatt), +++. Men snakk med Rick hos Raam Audio eller Tor hos Decibelprodukter, de har god peiling på hva de snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Oki.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Pris? Står det ikke priser på linken da? kiddie Uansett, jeg bestilte der da jeg hadde god tid. Det tar mellom 6-8 uker før du får varene. Det koster litt for frakt og ekspedisjonsgebyrer i banken/paypal. Amount: $534.91 USD Transaction ID: XXXXXXXXXXXXXXXX Subject: For Chris Note: 3 rolls BXT RAAMmat 297.00 8 yards ensolite foam 79.60 5 cans adhesive 39.75 USPS parcel post 118.56 Total $534.91 (US funds) Sjekk prosjekttråden min om du lurer på hvordan mattene ser ut. De er utrolig lette å lette, krever ingen varming. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg